Tule meille kesätöihin!
Julkaistu: 04.04.2023 16.00

Tule meille kesätöihin!

Oletko vielä vailla kesätöitä? Tule meille töihin! TPV:llä on HLU:n kesätyösetelien avustuksella palkattavia kesätyöpaikkoja vielä auki.

Kesätyöntekijänä toimit kaupunginosajoukkueidemme valmentajana, kesäleiriohjaajana sekä autat muissa seuran työtehtävissä, kuten perinteisen jalkapalloturnauksen, Särkänniemi Cupin järjestelyissä. Työtehtävistä voidaan keskustella jokaisen hakijan kanssa erikseen.

Kaupunginosatoimintamme Futisklubi aloittaa toimintansa jo 2.5. alkaen, joten sinun on mahdollista päästä tositoimiin nopeallakin aikataululla. Valtaosa työtehtävistä ajoittuu kesä-heinäkuulle, mutta valmentamista on mahdollista jatkaa aina syyskuun ensimmäiselle viikolle saakka. Työpäivien pituudet ovat vaihtelevia ja työ voi sijoittua niin päiväaikaan, kuin myös illoille ja satunnaisiin viikonloppuihinkin. Palkkaus sovitaan työntekijän kanssa työtehtävien ja työtuntien perusteella.

Katsomme eduksi kokemuksen lasten ohjaamisesta sekä jalkapallotaustan. Kumpikaan ei kuitenkaan ole välttämätöntä, sillä tarjoamme kesätyöntekijöillemme ohjaajakoulutuksen (sekä pelinohjaajakoulutuksen).

Vapaamuotoisen hakemuksen ja CV:n voit lähettää sähköpostitse linda.huhtala@tpv.fi. Toivomme, että olet yhteydessä meihin mahdollisimman pian, mutta viimeistään 23.4.2023.

Lisätietoja:

Linda Huhtala