TPV on hankkinut otteluiden tallentamiseen kaksi Veo-automaattikameraa. Hankinnassa seuran yhteistyökumppanina on Vilkas Group, joka on verkkokaupparatkaisuihin erikoistunut tamperelainen yritys. TPV:n joukkueet voivat varata kameroita käytettäväksi peliensä kuvaamiseen.

Veon vastuuhenkilö Gavin Dye gavin.dye@tpv.fi, Whatsapp viestillä: 044 901 7503 Gavinin kanssa kommunikointi englanniksi.

Ohjeet kameran varaamiseen ja käyttöön

• Varaa kamera lähettämällä sähköpostia Veo-kameran vastuuhenkilölle Gavin Dyelle. Voitte sopia Gavinin kanssa mistä kamera haetaan ja palautetaan.
  • Veon verkkosivut löytyvät osoitteesta: http://app.veo.co/
  • Kännykkäsovellus Veo Camera löytyy sovelluskaupoista.
  • Veo 1 kameralla ei voi livestriimata, kameran käynnistyspainike on laitteen pohjassa
  • Veo 2 kameralla voi livestriimata, kameran käynnistyspainike on laitteen takana. Kamerassa on seuran nettiliittymä, striimaa pelit AINA KUN MAHDOLLISTA Veo Live-sovelluksessa.
  • Ohjeet kameralla kuvaamiseen ja striimaamiseen löytyvät täältä: VEO 1, VEO 2 (striimaava)
  • Palautettuasi kameran Gavin lataa pelin Veon palvelimelle, ellei muuta ole sovittu.