Jalkapalloharrastuksen kuluihin on mahdollista saada tukea julkisista varoista, yrityksiltä, järjestöistä ja yhdistyksistä.

Vuonna 2024 Nuorisopassin piiriin kuuluvat 7.-9. luokkalaiset nuoret joiden kotikunta on Tampere. Vuoden alussa 7.-8. luokkalaisille ladataan 100 euron saldo, joka on käytössä vuoden loppuun saakka. 9.luokkalaisille ladataan 50 € saldo, joka on käytössä 1.6.2024 saakka. Voit ladata Nuorisopassi-sovelluksen älypuhelimelle ja kirjautua siihen koulun sähköpostiosoitteella. Et voi käyttää Nuorisopassin etuja ennakkoon, vaan ne ovat käytössäsi vasta paikan päällä harrastuspaikassa. Nuorisopassi-sovelluksen tunnukset sekä edut ovat henkilökohtaisia.

TPV:n pelaaja ottaa kuvakaappauksen käyttämästään edusta, jossa näkyy summa, päivämäärä ja nimi (mustassa kohdassa). Hän lähettää kuvan joukkueen rahastonhoitajalle/jojolle ja toimistolle tai rahastonhoitaja/jojo voi lähettää sen toimistolle. Hyvitys tehdään lähetyksen jälkeiseen seuraavaan seuramaksuun. Lisätietoja Nuorisopassista Tampereen kaupungin sivuilta.

PELASTAKAA LAPSET - EVÄITÄ ELÄMÄLLE-OHJELMA

Pelastakaa Lasten Eväitä Elämälle -ohjelma tukee lasten ja nuorten hyvinvointia oppimateriaali- ja harrastustuen sekä lomakotitoiminnan kautta.

HOPE RY

Hope toimii vapaaehtoisvoimin yhdessä yhteiseksi hyväksi. Hope jakaa vähävaraisille ja kriisin kokeneille perheille konkreettisia vaate- ja tavaralahjoituksia, sekä lapsille ja nuorille harrastustukea ja vapaa-ajan elämyksiä.

TUKIKUMMIT

Tukikummit-säätiö on jo vuodesta 2007 alkaen kerännyt varoja näille nuorille, jotka ovat vaarassa pudota pois harrastuksista ja kaveriporukoista. Suurin osa avustuksista ohjataan harrastusten tukemiseen.

VALIO AKATEMIA

Valio Akatemia ohjelma jakaa stipendejä lasten ja nuorten liikuntaharrastuksiin ja hyvinvointiin.

PIRKANMAAN HYVINVOINTIALUE

Täydentävä ja ehkäisevä toimeentulotuki.