Akateeminen Kirjakauppa ja Tampereen Pallo-Veikot lähestyvät ihmistä eri kulmista, mutta yhtäläisillä arvoilla:
yhdessä me tarjoamme hengen ravintoa ja liikuntaa, yhdessäoloa ja iloa - elämän koko kirjon. Luomme molemmat
omilla tavoillamme positiivisia vaikutuksia ympäröivään yhteiskuntaan ja edistämme eettisiä toimintatapoja koko arvoketjussamme.
Tasa-arvo, oikeudenmukaisuus ja syrjimättömyys ovat yhteisiä ja tärkeitä periaatteitamme. Laaja-alainen harrastaminen, kiinnostus
yhteiskuntaa ja ilmiöitä kohtaan on arvokasta. Siksi Akateeminen Kirjakauppa ja TPV ovat toisilleen täydellisiä kumppaneita.
TPV ja Akateeminen Kirjakauppa näkyvät yhdessä TPV:n turnauksissa ja tapahtumissa. Suosittelemme tutustumaan Akateemisen tarjontaan!

TPV:n jäsenenä saat 15% prosentin alennuksen voimassaolevaa jäsenkorttia näyttämällä
ja se koskee normaalihintaisia tuotteita, pois lukien lahjakortit ja postimerkit.
Etu on voimassa vain Tampereen Akateemisessa.