Gavin Dye jatkaa TPV:ssä
Julkaistu: 10.10.2023 15.21

Gavin Dye jatkaa TPV:ssä

Alkuvuonna TPV:n seuravalmennuksen tehtäviin liittynyt Gavin Dye jatkaa seurassa myös tulevan kauden. Dye toimii TPV:ssä huippuvaiheen vastaavana seuravalmentajana. Äskettäin tehty sopimus kattaa ajanjakson aina lokakuun loppuun 2024 asti.

Dye keskittyy tehtävässään P17 ja P20 -ryhmiin. Tehtäviin kuuluu kyseisten ryhmien pelaajakehitys sekä valmentajien tukeminen. Lisäksi Dye on vastuussa TPV:n miesten kakkosjoukkueesta, joka odottaa uutisia mahdollisesta sarjanoususta Neloseen täydennysmenettelyn kautta. Gavin osallistuu myös miesten edustusjoukkueen taustatehtäviin ja otteluanalyyseihin.

Gavin on itse erittäin iloinen jatkostaan seurassa:

”Olen todella innoissani uudesta kaudesta TPV:ssä laajemmassa roolissa. Pyrin kehittämään P17 ja P20 pelaajia parhaan kykyni mukaan – tähtäimenä edustusjoukkue. Myös miesten kakkosjoukkueen suunta on ylöspäin, ja työ sen kanssa jatkuu kunnianhimoisin tavoittein.”