Linda Huhtala on TPV:n uusi harrastepäällikkö
Julkaistu: 15.09.2022 15.56

Linda Huhtala on TPV:n uusi harrastepäällikkö

Linda Huhtala on TPV:n uusi harrastepäällikkö. Tehtävänsä juuri aloittanut 24-vuotias Huhtala on valmistunut Jyväskylän Yliopistosta liikuntatieteitten maisteriksi pääaineenaan valmennus- ja testausoppi. Valintansa myötä Linda on muuttamassa Tampereelle.

”Olen innoissani uudesta tehtävästä, sillä seuratyö on aina kiinnostanut minua. Jalkapallo ei ole minulle lajina kovin tuttu, sillä minulla on vahvempi tausta yleisurheilusta ja lentopallosta. Harrastepäällikön tehtävät sujuvat kyllä samalla kun laji tulee tutuksi. Samalla pystyn tuomaan tuoreita ajatuksia omista leipälajeistani”, Huhtala taustoittaa.

”Olen jo ehtinyt tutustumaan materiaaleihin ja keskustellut seuran ihmisten kanssa, joten olen päässyt jyvälle tehtäväkentästäni. Omista vahvuuksistani pystyn hyödyntämään tehtävässä organisointi- ja viestintätaitojani. Uutta asiaa tulee paljon kerralla, kun sekä seura että kaupunki ovat minulle uusia tuttavuuksia.”

Tehtävä tuli avoimeksi, kun edellinen harrastepäällikkö Minna Pulkkinen siirtyi opiskelemaan. TPV haluaa kiittää Minnaa seuran hyväksi tehdystä työstä sekä toivottaa onnea ja menestystä opintoihin.

Tervetuloa TPV:hen, Linda!