TPV hakee päätoimista junioripäällikköä
Julkaistu: 14.10.2022 14.21

TPV hakee päätoimista junioripäällikköä

Kokopäivätoiminen junioripäällikkö

TPV hakee kokopäivätoimisita junioripäällikköä, joka vastaa seuran nuorimpien ikäkausijoukkueiden toiminnasta (5v5-ikäluokat ja osa 8v8-ikäluokista). Huolehdit että joukkueiden valmennus ja muu toiminta on laadukasta ja seuran valmennuslinjauksen mukaista. Haluat että pelaajat kehittyvät motivoivassa ja kannustavassa ympäristössä. Rekrytoit ja tuet joukkueiden valmentajia ja muuta taustaryhmää. Markkinoit toimintaa, tuet joukkueiden kokoamista ja toiminnan käynnistämistä. Osallistut myös osaltasi seuran liikuntapalveluiden ja tapahtumien järjestämiseen.

Sinulla on kokemusta lasten joukkueiden valmentamisesta ja olet käynyt näiden osalta keskeisimmät valmentajakoulutukset. Sinulla on erinomaiset vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot, ja pystyt itsenäiseen ja aloitteelliseen työhön.

Tukenasi sinulla on erityisesti valmennuspäällikkö, joka keskittyy vanhempiin ikäluokkiin.

Työ sisältää ilta- ja viikonlopputyötä. Työ alkaa sopimuksen mukaan. Vapaamuotoisen hakemuksen palkkatoiveineen voi lähettää RecRight-hakupalvelun kautta TÄÄLLÄ.

Lisätietoja antavat varapuheenjohtaja Niko Honkonen (0408371168, niko.honkonen@tpv.fi) ja valmennuspäällikkö Petri Taskinen (0445553289, petri.taskinen@tpv.fi).