Haemme valmentajia kaudelle 2023
Julkaistu: 13.10.2022 12.00

Haemme valmentajia kaudelle 2023

Valmentaminen on hieno, palkitseva ja merkityksellinen harrastus, joka antaa mahdollisuuden toimia kuningaslaji jalkapallon parissa. TPV:n ikäkausijoukkueissa on tarjolla monenlaisia mahdollisuuksia toimia valmentajana. Mikäli haluat olla mukana vain kerran viikossa tai haaveilet valmentavasi joskus ammatiksesi niin seurassamme on tehtäviä tarjolla.

Etsimme vastuuvalmentajaa P20- ja P17/2-joukkueisiin, apuvalmentajia eri ikäluokkiin sekä maalivahtivalmentajia. Tarjoamme aloittelevalle valmentajalle mahdollisuuden kouluttautumiseen, ammattivalmentajiemme tuen sekä henkilökohtaisen valmentajan polun. Valmentaja saa käyttöönsä myös seuran valmennuslinjan materiaaleineen. Osalla seuramme valmentajista valmentajanpolku on johtanut uuteen ammattiin.

Etsimme myös harraste- ja kerho-ohjaajia vetämään liikuntakerhoja eri-ikäisille lapsille. Valmentajan ja ohjaajan toimista maksetaan palkkio, jonka suuruus riippuu tehtävän vaativuudesta sekä valmentajan koulutustasosta ja kokemuksesta.

Tule mukaan tekemään arvokasta työtä TPV-yhteisössä!

Täytä tämä LOMAKE niin olemme yhteydessä sinuun.

Voit ottaa myös yhteyttä valmennuspäällikkö Petri Taskiseen: petri.taskinen@tpv.fi, 044 555 3289