Kaksi sopimusta alakertaan!
Edustus MiehetJulkaistu: 12.04.2024 11.32

Kaksi sopimusta alakertaan!

TPV vahvistaa puolustustaan kahdella sopimuksella. Nimensä kauden 2024 kattaviin sopimuksiin ovat raapustaneet keskuspuolustaja Ville Puustinen sekä laitapuolustaja Mauno Siren.

Kajaanista kotoisin oleva Puustinen, 31, on edustanut lähes koko aikuisikänsä Ilves-Kissoja – tosin uraan mahtuu myös yhden kauden mittainen käynti Tampere Unitedissa. Aika Kissoissa tuli viime syksynä täyteen, jonka jälkeen oli ajankohtaista pohtia seuraavaa siirtoa.

- Mietin asiaa hetken, ennen kuin soittelin Markus Halmeelle. Tuli kuitenkin tunne, että haluan vielä pelata jossain aktiivisesti.

Puustinen on hyvin selvillä, mitä hän ryhmään tuo.

- No kyllä se on kokemus. Olen pelannut tällä tasolla todella pitkään. Olen rauhallinen ja tyypillinen suomalainen puolustajatyyppi. Oli tosi mukavaa tulla ryhmään, kun ainakin puolet jengistä on vähintään vastustajana jo ennestään tuttuja.

Puolustajatulokas on tyytyväinen Punakoneen nykytilaan.

- Täällä on hyvä fiilis ryhmässä, ja tämä on nimenomaan Joukkue. On kivaa treenata ja pelata tämän porukan kanssa.

Paluumuuttaja Siren, 27, on TPV:n lisäksi tuttu Tampere Unitedin riveistä. Viime vuonna Siren otti jalkapallon hieman kevyemmin. Hän pelasi muutaman ottelun Ikaalisten Urheilijoissa höntsymielellä.

- Paluuseen motivoivat ainakin Tammelan uusi stadion, ja kyllä Nelosessa pelatessa tuli fiilis, että voisi vielä tosissaankin kokeilla. Lisäksi Tomi Ylinen houkutteli minua voimakkaasti TPV:hen.

Välivuoden jälkeen vauhti Punakoneessa on tuntunut reippaalta.

- Treeneissä oli aluksi tempo suorastaan raivokkaan tuntuista. Tekeminen on ollut hyvää, ja kaikki on todella positiivista. Tuttujen pelaajien seuraan tuleminen oli lisäksi helppoa. Avauspelin olin tietenkin katsomassa, ja vaikkei palloa paljon pidetty, niin pelattiin hienosti ja otettiin pisteet kotiin.

TPV – Pallo-Iirot tänään pe 12.4. klo 19:00 Tammelassa!

Lippupiste myy TPV:n mobiilikausikortteja. Lippupisteestä saa ostettua ennakkoon ottelulippuja myös yksittäisiin otteluihin. Ottelulipun hinta on 13€.