Futisvalmentajan starttikurssi touko-kesäkuussa
Julkaistu: 10.05.2021 18.15

Futisvalmentajan starttikurssi touko-kesäkuussa

Futisvalmentajan starttikurssi on Palloliiton virallinen koulutus valmentajanpolkunsa alussa oleville valmentajille ja ohjaajille. TPV järjestää kurssin lähijaksot touko-kesäkuussa, tarkat päivämäärät riippuvat Pirkanmaan koronarajoituksista. Alustava ohjelma on seuraava:

Lähijakso 1 lauantaina 29.5. klo 9.00-19.00 TPV toimisto, Teiskontie 1A

Lähijakso 2 sunnuntaina 20.6. klo 9.00-19.00 TPV toimisto, Teiskontie 1A

Futisvalmentajan startin kokonaisuuteen kuuluu lisäksi valmentajan tutorointi hänen omassa toimintaympäristössään sekä itseopiskelua ja -reflektointia. Lisätietoa Palloliiton sivuilta.

TPV:n valmentajille koulutus on ilmainen. Koulutukseen voi osallistua myös muiden seurojen valmentajia, jolloin koulutuksen hinta on 100 euroa + tutoroinnin kulut. Koulutukseen ilmoittautuminen tapahtuu Palloliiton Moodle-järjestelmässä TÄÄLLÄ.

Tarvitset ilmoittautumista varten PalloID:n. Mikäli olet TPV:n valmentaja ja sinulla ei ole, tai et muista, PalloID:tä ole yhteydessä TPV:n toimistoon. Mikäli olet muusta seurasta ole yhteydessä omassa seurassasi henkilöön, joka vastaa Palloliiton Pelipaikka-rekisteristä.

Kurssin nimi Moodlessa on: Futisvalmentajan startti Läntinen TPV 2021 kevät

Huom! Mikäli olet joskus pelannut virallisia otteluja jalkapallossa sinulla on PalloID olemassa.

Kurssin kouluttaja: Jussi Heimo, jussi.heimo@jaakiekkolehti.fi