TPV:n tekonurmikenttä auttamaan Tampereen haasteellista kenttätilannetta
Julkaistu: 26.08.2023 15.13

TPV:n tekonurmikenttä auttamaan Tampereen haasteellista kenttätilannetta

Jalkapallon parissa työskentelevät seurat ja yhteisöt ovat törmänneet Tampereella viime aikoina saatavuusongelmiin: vuoroja jalkapallokentille on hankala saada etenkin lapsille ja nuorille sopivaan aikaan. Tampereen vetovoima tuo lisää lapsiperheitä alueelle, ja jalkapallon suosio on voimakkaassa kasvussa. Niinpä harrastajia on paljon, ja kenttiä rajoitetusti. TPV:n Multisiltaan nouseva valaistu teknonurmikenttä vastaa tähän haasteeseen mainiosti.

Yhteistyössä Tampereen Kaupungin, Aluehallintoviraston ja Palloliiton kanssa valmistettava jalkapallokenttä tulee toimimaan arkipäivisin lähiliikuntapaikkana, jolloin sitä käyttävät lähialueen päiväkotilapset sekä koululaiset. Iltaisin sekä viikonloppuisin se on jalkapalloharrastajien käytössä. TPV:n pitkäaikainen unelma toteutuu ja ratkaisee seuran omat harrastepaikkatarpeet pitkäksi aikaa. Kenttää hallinnoi Tampereen Pallo-Veikot Ry:n täysin omistama osakeyhtiö.

Multisillan hiekkakentän alue muuntuu TPV:n moderniksi tekonurmikentäksi ja pienemmäksi juniorikentäksi, jota voi käyttää myös lämmittelyalueena. Kentän käyttö alkaa syyskuussa 2023.

Kenttää voit tukea eri tavoin - tue hanketta ja autat nuorisoa liikkumaan! www.tpvkentta.com

Kerromme kentästä mielellämme tiedotusvälineille. TPV:n kontakti haastatteluissa ja kenttäesittelyissä:
Projektipäällikkö Harri Rantala
harri.rantala@tpv.fi