Futisklubin ilmoittautuminen on nyt auki!
Julkaistu: 30.01.2023 10.06

Futisklubin ilmoittautuminen on nyt auki!

Futisklubin ilmoittautuminen on auki! Voit osallistua oman kaupunginosasi / alueesi toimintaan alla olevasta linkistä. Futisklubi on mahtava tapa aloittaa futisharrastus ilman turhia paineita.

Futisklubi tarjoaa mahdollisuuden harrastaa jalkapalloa omien kykyjen ja halujen mukaisesti. Toiminta jakautuu kaupunginosajoukkueisiin sekä perheen pienimmille suunnattuun Prinssi- ja prinsessafutikseen.

Prinssi- ja prinsessafutis (2018-2020 syntyneet)

Ohjattu jalkapalloharjoitus kerran viikossa Pirkkahallin nurmikentillä (Ilmailunkatu 20). Toiminta alkaa toukokuun lopulla ja jatkuu aina elokuun loppuun saakka ikään perustuvissa ryhmissä. Lisäksi kaikkein pienimmille on tarjolla lapsi-vanhempi-ryhmä. Toiminnan hinta on 80€ ja se sisältää ohjatut harjoitukset, pelipaidan sekä vakuutuksen.

Kaudella 2023 pilotoimme toimintaa myös Ruutanan kaupunginosassa! Toiminta lähtee käyntiin, mikäli saamme riittävästi ilmoittautuneita.

Futisklubin kaupunginosajoukkueet (2011-2017 syntyneet)

Kaupunginosajoukkueet harjoittelevat omassa kotikaupunginosassaan ja pelaavat otteluita muita kaupunginosajoukkueita sekä lähialueiden muita joukkueita vastaan. Kaudella 2023 kaupunginosat ovat seuraavat: Hervanta, Härmälä/Multisilta, Kaleva, Kaukajärvi, Lentävänniemi, Olkahinen, Pispala, Ruutana, Takahuhti ja Tesoma. Harjoitukset käynnistyvät toukokuun alkupuolella ja jatkuvat aina syyskuun alkupuolelle asti (heinäkuussa kesätauko). Harjoitusten lisäksi joukkueet pelaavat sarjapelejä noin joka toinen viikko arki-iltaisin. Lisäksi kauden aikana on kaksi viikonlopulle sijoittuvaa turnaustapahtumaa. Tapahtumia on pääsääntöisesti kahdesti viikossa. Toimintamaksu on 160€ ja se sisältää ohjatut harjoitukset ja pelitapahtumat, peliasun (paita, shortsit ja sukat) sekä pelipassin (sis. vakuutus).

Toiminnan hinnat ja ilmoittautuminen TÄÄLLÄ

Lisätietoja : Futisklubipäällikkö Linda Huhtala (linda.huhtala@tpv.fi / 044 7944552)