Tule TPV:hen harrastamaan jalkapalloa!
Julkaistu: 18.05.2022 07.00

Tule TPV:hen harrastamaan jalkapalloa!

Kevään tullen myös TPV:n jalkapallotoiminta kukoistaa vilkkaimmillaan. Harrastusmahdollisuudet ovat laajat ja ryhmiä löytyy kaikenkokoisille.

Futisklubi tarjoaa harrastejalkapalloa 3-12 vuotiaille tytöille ja pojille. Kaupunginosajoukkueet on tarkoitettu 5-12-vuotiaille harrastajille. Lisäksi on prinssi- ja prinsessafutis, joka on suunnattu 3-5-vuotiaille aloitteleville jalkapalloilijoille. Alla olevista linkeistä saa lisätietoa toiminnasta ja pääsee ilmoittautumaan:
Esittely
Kaupunginosien joukkueet
Prinssi- ja prinsessafutis

UEFA Playmakers -toiminta 5-8 vuotiaille tytöille jatkuu Tampereella. Playmakers-ohjelman tavoitteena on tarjota 5–8-vuotiaille tytöille matalan kynnyksen mahdollisuus tutustua jalkapalloon sekä oppia liikunnallisia ja sosiaalisia taitoja. Tällä hetkellä tilaa on vanhempien eli 2014-15 syntyneiden ryhmässä.
Lisätietoa

Futiseskari on 2016-2018 syntyneille tytöille ja pojille tarkoitettu kerho, joka kokoontuu kerran viikossa. Lisäksi eskarilaisilla on mahdollisuus osallistua Futisklubin turnauksiin ja pelitapahtumiin. HUOM. Ilmoittaudu nopeasti, toiminta on alkanut.
Lisätietoa

Ikäkausijoukkueet harjoittelevat ympärivuotisesti. Jos peluri on harrastanut jo futista, esim. kaupunginosajoukkueessa, ja hänellä on motivaatio treenata säännöllisesti ympäri vuoden, kannattaa tulla kokeilemaan. Pelaaja voi kokeilla pari viikkoa ilmaiseksi joukkueen mukana. Erityisesti lisää pelaajia mahtuu tyttöjoukkueisiin sekä nuorempien poikien joukkueisiin. Voit ottaa yhteyttä tällä lomakkeella tai olla suoraan yhteydessä joukkueenjohtajaan.

Yhteystiedot

TPV järjestää kesäkuussa Liikuntaleirin sekä Futisleirin. Futisleiri keskittyy pääasiassa jalkapalloharjoitteluun. Liikuntaleirillä puolestaan on tarjolla useita liikkumisen muotoja monipuolisesti. Lisätietoja ja ilmoittautumisohjeet löytyvät leirisivulta.
Lisätietoa

Lisätietoja harrastusmahdollisuuksista antaa seuran harrastepäällikkö Minna Pulkkinen.
puh. 050 3298773
minna.pulkkinen@tpv.fi