Tuu meille pelaan!
Julkaistu: 13.10.2023 16.00

Tuu meille pelaan!

TPV:n ikäkausijoukkueissa voit harrastaa jalkapalloa ympärivuotisesti laadukkaassa ja kehittävässä ympäristössä. Toiminnan keskeisiä periaatteita ovat laadukas lajiharjoittelu, liikunnallisuus ja positiivinen ilmapiiri. TPV kehittää valmentajiaan Palloliiton koulutuspolun mukaisesti ja valmentajien tukena ovat valmennusosaamisen kehittäjät. sekä seuran päätoimiset toimihenkilöt. Seuralla on käytössään myös hyvät olosuhteet harjoittelua varten. Mikäli haluat harrastaa jalkapalloa ympäri vuoden ja tulla paremmaksi pelaajaksi, ota yhteyttä tällä LOMAKKEELLA.

Mikäli sinua kiinnostaa liikunnallinen matalan kynnyksen toiminta niin järjestämme talvella Talvitoimintaa ja Futiseskarin, joissa pääsee harrastamaan futista 1-2 kertaa viikossa ilman kilpailullisia tavoitteita. Klikkaa lisätietoa:

Talvitoiminta (2011-2017-syntyneet)

Futiseskari (2018-2019-syntyneet)

Lisätiedot joukkuetoiminnasta: valmennuspäällikkö Petri Taskinen petri.taskinen@tpv.fi, 044 555 3289

Lisätiedot Talvitoiminnasta ja Futiseskarista: harrastekoordinaattori Ville Kurtisi ville.kurtisi@tpv.fi, 044 309 0263

Kuvat: Jyri Haapanen ja Jari Visala