TPV:n Futisklubi uudistuu – esittelyssä uudet alueet: West, South, East, City ja Ruutana

Olemme innoissamme esitellessämme uudistuneen Futisklubin, joka on suunniteltu tarjoamaan 6-12-vuotiaille lapsille riemukkaan matalan kynnyksen ympäristön jalkapallon pariin. Innovaatiomme ja intohimomme lasten liikuntaan näkyvät nyt entistä selvemmin, kun muutamme toimintaamme viidelle alueelle: City, West, East, South ja Ruutana. Jokaisella alueella on omat vakiokenttämme, joiden vihreällä nurmella taitoja hiotaan säännöllisillä treeneillä.

Uudistuksen myötä pelit vaihtuvat peli-illoiksi, jotka tuovat yhteen jännityksen, ilon ja yhdessäolon. Näissä peli-illoissa pienet jalkapalloilijat saavat kokemuksia, enemmän peliaikaa kehittää taitojaan, sekä kerryttää kokemusta pelien parista. Peli-iltoja pyritään järjestämään noin kerran kuukauteen.

Kullakin alueella toimii oma aluevalmentaja, joka pitää huolen siitä, että valmennuslinjauksemme on yhteneväinen ja että jokainen harjoitus on rakentava ja inspiroiva. Aluevalmentajamme eivät ole vain opastajia vaan myös kannustavia mentoreita, jotka ovat läsnä jokaisessa treenissä, varmistaen että jokainen lapsi saa huomion ja tuen, jota he tarvitsevat.

TPV:n Futisklubi vie askeleen pidemmälle tarjoamalla ympärivuotista toimintaa – nyt voit liittyä mukaan milloin tahansa ja nauttia jalkapallosta vuoden ympäri! Lisäksi tarjoamme mahdollisuuden osallistua erikseen kesä- tai talvikaudelle, joten voit itse valita, milloin haluat kirmailla pallon kanssa.

LIITY MUKAAN NYT!

HINNAT: Earlybird hinnat maaliskuun ajan 195€ - Normaalisti 205€ kesäkausi.

Talvikausi 245€

Nyt myös ympärivuotinen toiminta VAIN 390€!

Kauden kesto:

Kesäkausi viikot 20-38

Talvikausi viikot 40-17(2025)

Alueet:

West (Länsi):

Tesoman koulun kenttä Tiistai klo 17.00-20.00

Sellupuisto Sunnuntai klo 17.00-19.00

South (Etelä):

Multisillan kenttä Keskiviikko klo 17.00-19.30

Pirkkahalli Maanantai 18.00-20.30 (Alkaen 27.5)

East (Itä):

Kaukajärven nappulakenttä Keskiviikko klo 16.30-18.30

Ahvenisjärvi Sunnuntai klo 18.00-20.00

City (Keskusta):

Litukanpuisto Sunnuntai klo 17.00-19.00

Kansainvälinen koulu Keskiviikko klo 18.00-20.00

Ruutana:

Alustavat treenikentät: Ilmoitamme mahdollisimman pian!

Pallokerhoon 3-5v pääset tutustumaan TÄMÄN LINKIN KAUTTA!

Futisklubissa voit vapaasti harrastaa ilman kilpailullisia tavoitteita. Kehityshaluisille Futisklubi tarjoaa tien eteenpäin ympärivuotiseen ikäkausitoimintaan, joka on seuran kilpailu-urheilullinen toimintahaara. Suurin osa TPV:n kasvateista ovat aloittaneet harrastuksen Futisklubissa ja jatkaneet siitä eteenpäin ikäkausijoukkueisiin.

Lisätietoja:

Ville Kurtisi