Vakuutus

Futisklubin toimintamaksu sisältää pelaajan vakuutuksen LähiTapiolassa. (Huom ! Ohjaajat on vakuutettu Palloliiton/Suomen Olympiakomitean toimesta Tuplaturva-vakuutuksella. Tapaturman sattuessa ota yhteys Pohjola Terveysmestari –palveluun. Tavoitat terveysmestarit puhelimitse 0100 5225 tai Pohjola Sairaala -sovelluksen kautta)

Pelaajan vakuutus on voimassa kaikkialla maailmassa ympäri vuorokauden urheiluliiton tai- seuran järjestämässä kilpailussa, ottelussa, tapahtumassa tai valmennusohjelman mukaisessa harjoittelussa.

Vakuutuksesta korvataan tapaturmasta aiheutuvia hoitokuluja kuten lääkärin määräämiä tutkimuksia, hoitoja, lääkkeitä ja välittömiä matkakuluja.

Tapaturman sattuessa

Urheiluvakuutus sisältää maksuttoman terveyspalvelun, jonka kautta hoitoon pääsee suoraan urheiluvammoihin erikoistuneelle lääkärille. Palveluntuottaja on Suomen Terveystalo.

Vahingot ilmoitetaan aina LähiTapiola TerveysHelppi-palvelun kautta. Samalla puhelulla hoituvat ajanvaraus, korvausasia ja suoralaskutus. Vakuutuksessa ei ole omavastuuta.

Terveydenhuollon ammattilaiset palvelevat TerveysHelppi-palvelussa arkipäivisin klo 8-17, puh. 0206 1000.

• Kerro, että kuulut TPV Futisklubiin
  • vakuutusnumero 456597-117
  • pyydä päästä hoitoon Terveystalolle.
  • Kuntoutuminen alkaa nopeammin, kun hoito aloitetaan heti oikein.

Vakuutusmäärät (LähiTapiola) ryhmäurheilutapaturmavakuutus

Hoitokulut tapaturmaa kohden enintään 20 000 €