SYY
Edustus Miehet, Miesten Kolmonen

Tampere United/2 - TPV   1 - 2

Tampere, Pyynikin urheilukenttä TN

Lauantaina vieraspeli Pyynikillä - muista myös muut tapahtumat!

TPV pelaa kauden viimeistä edellisen ottelun perinteisellä Pyynikin urheilukentällä, jossa Punakonetta isännöi Tampere Unitedin kakkosjoukkue. TPV:lle pelin henki on selvä: voitolla sarjan ykköspaikka ja nousu varmistuvat. Unitedilla on ottelussa vain kunnia pelissä, mutta joukkue pyrkii varmasti laittamaan kapuloita rattaisiin.

Lauantai on täynnä tapahtumia, sillä päivällä klo 11:30 TPV ja Akateeminen kirjakauppa järjestävät ohjelmallisen kumppanitapahtuman Akateemisen kivijalkamyymälässä Hämeenkadulla. Illalla kannattajayhdistys Tammelan Voima viettää kymmenvuotisjuhliaan Maanalaisessa.

Päävalmentaja Ash Civil lähestyy ottelua samalla tavalla kuin kaikkia muitakin sarjaotteluita:

”Valmistautuminen on sujunut täysin tavallisissa merkeissä. Mitään ei ole muutettu, ja Pyynikki on meille tuttu paikka pelata, ja harjoittelemme siellä perjantaina. Eli ihan samoja latuja mennään kohti lauantain peliä. Tavoitteena on pelata 90 minuuttia hyvää jalkapalloa ottelun loppuun asti, ja ottaa kolme pistettä mukaan.”

Ottelu alkaa Pyynikillä lauantaina 30.9. klo 16:00. Tampere United on ilmoittanut matsi-infoon seuraavat ohjeet:

-Kulku stadionille on pääportista F.E. Sillanpään puolelta
-TPV:n kannattajille on varattu oma katsomonosa Pyynikin pääkatsomon kaupungin päätyyn. Katsomonosalla on oma WC ja tarjoilu.
-Neutraalimmat kannattajat ja perheet voivat käyttää normaalisti stadionin palveluita ja muita katsomoita
-Portilla myydään lippuja hintaan 5€ (kortti / käteinen)
-Liput ja bannerit ovat sallittuja. Mahdollisen kannattajaryhmän bannerin voi kiinnittää katsomon reunaan
-Pyrotekniikka, vaaralliset esineet ja omat juomat ovat luonnollisesti kielletty