Futisklubin kausi päättyi turnauksen merkeissä
Julkaistu: 20.09.2022 13.42

Futisklubin kausi päättyi turnauksen merkeissä

TPV:n Futisklubin kausi päätettiin lauantaina turnaukseen, johon otti osaa yhteensä 48 joukkuetta. Järjestelyistä päävastuun kantanut Futisklubin päällikkö Sari Ilola oli tyytyväinen turnauksen kulkuun.

- Turnaukset täydentävät mukavasti kaupunginosatoimintaamme. Myös TPV:n ulkopuolisia joukkueita osallistui turnaukseen runsaasti, joten nämä alkavat olla melko isoja tapahtumia. Ensi vuonna turnausten yhteyteen onkin tarkoitus kehittää muita tapahtumaelementtejä.

Turnauksessa F-juniorit pelasivat ystävyysotteluita. D- ja E-juniorit pelasivat sijoituksista, ja joukkueille kertyi turnauksessa 2-3 ottelua. – Käytännössä Futisklubin kausi päättyi syyskuun turnaukseen. Tosin tällä viikolla vedetään vielä joitakin päätöstreenejä, Ilola toteaa.

Myös edustusjoukkueen pelaajia oli mukana turnauspäivän toiminnassa.

Mennyt kausi oli harrastajamäärien suhteen tyydyttävällä tasolla, vaikka kasvun varaakin on: - Meillä oli kaupunginosatoiminnassa sekä prinssi- ja prinsessafutiksessa yhteensä lähes 600 pelaajaa. Näitä lukuja yritämme ensi kaudella kasvattaa. Prinssi- ja prinsessafutis täyttää ensi kesänä 10 vuotta.

TPV kiittää kaikkia Futisklubin toimintaan osallistuneita hienosta kaudesta!