TPV hakee vastuuvalmentajaa Huippuvaiheeseen
Julkaistu: 14.08.2022 07.00

TPV hakee vastuuvalmentajaa Huippuvaiheeseen

TPV hakee poikien Huippuvaiheeseen (P16-P20) junioriedustusjoukkueen vastuuvalmentajaa kaudelle 2023. Edellytämme vastuuvalmentajalta UEFA-B-lisenssiä tai suunnitelmaa sen suorittamiseksi, seura voi auttaa koulutuksen hankkimisessa. Vastuuvalmentajan tehtävä on oto-pohjainen tai puolipäiväinen. Haemme Huippuvaiheeseen myös P17/2-joukkueeseen vastuuvalmentajaa. Seuran päävalmentaja Ash Civil toimii poikien Huippuvaiheen vastaavana ja tukee valmentajia heidän päivittäisessä tehtävässään.

Myös Lapsuus- ja Nuoruusvaiheessa on tarjolla on tehtäviä kuningaslajin parissa niin kokeneille koutseille kuin uraansa vasta aloitteleville valmentajille.Haemme myös maalivahtivalmentajia. Täytä lomake TÄÄLLÄ niin olemme yhteydessä sinuun.

Mikäli olet kiinnostunut valmentamisesta TPV:ssä tai sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä valmennuspäällikkö Petri Taskiseen: petri.taskinen@tpv.fi, 044 555 3289