TPV ja Terveystalo solmivat yhteistyösopimuksen
Julkaistu: 04.05.2022 14.51

TPV ja Terveystalo solmivat yhteistyösopimuksen

Tampereen Pallo-Veikot ja Terveystalo ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Sopimus kattaa TPV:n tarpeet pelaajien hoitopolusta, fysioterapiasta, ennaltaehkäisevästä työstä, ravitsemuksesta ja muusta pelaajien terveyteen liittyvästä toiminnasta.

TPV:n puheenjohtaja Jouni Kaikuranta on tyytyväinen solmittuun sopimukseen: - Yhteistyö selkeyttää pelaajien hoitopolkua seurassa, ja antaa muutenkin meille loistavat resurssit pelaajista huolehtimiseen. Terveystalon kanssa meillä on samanlaiset arvot, ja asioista sopiminen on ollut heidän kanssaan todella helppoa alusta lähtien.

Terveystalon urheiluseurakoordinaattori Matti Taurama on myös iloinen TPV-yhteistyöstä: - Tämä on meille mieluinen juttu, sillä haluamme olla paikallisessa urheilussa mukana. Pyrimme auttamaan loukkaantuneita pelaajia takaisin pelikentälle ja ennen kaikkea panostaa loukkaantumisia ennaltaehkäisevään toimintaan. Meitä tullaan päivittäisen toiminnan lisäksi näkemään TPV:n tapahtumissa.

TPV:n ja Terveystalon välinen sopimus on kolmivuotinen, eli se kattaa kaudet 2022-24.