Päivityksiä seuran koronakäytäntöihin
Julkaistu: 27.12.2021 18.08

Päivityksiä seuran koronakäytäntöihin

Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintoviraston päätöksellä Tampereen kaupunki on sulkenut sisäliikuntaan ja urheiluun käytettävät tilat. Sisäliikuntatiloissa sallitaan kuitenkin edelleen vuonna 2004 tai sen jälkeen syntyneiden lasten ja nuorten ohjattu harrastustoiminta.

Tämä tarkoittaa sitä, että P17 ja tätä nuoremmat ryhmät voivat jatkaa harjoittelua sisällä. P20 ja molemmat edustusjoukkueet joutuvat sen sijaan harjoittelemaan rajoituksen ajan ulkona. Harjoitus- ja ottelutapahtumiin ei oteta tällä hetkellä ollenkaan yleisöä, eikä koronapassi ole käytössä.

Pukuhuoneissa kokoontumista ja tarpeetonta oleskelua on vältettävä. Kaikki seuran ja joukkueiden palaverit järjestetään etäkokouksina.

Seuran toimintaan saa osallistua ehdottomasti vain terveenä. Tapahtumiin ei saa tulla oireisena, tai jos epäilee sairastuneensa tai altistuneensa COVID-19 virukselle.

Desinfioi ja/tai pese kätesi tapahtumapaikalle saavuttuasi ja sieltä poistuessa. Käytä tarvittaessa hanskoja. Mikäli sinua aivastuttaa tai yskittää, nosta hihasi kasvojen eteen suojaksi.

Sisätiloissa on vahva maskin käyttösuositus yli 12-vuotiailla, jotka eivät osallistu liikuntasuoritukseen. Sisätiloissa järjestettävissä tapahtumissa pelaajat ovat aina joukkueen toimihenkilöiden valvonnassa. Joukkueet pitävät mukana käsidesiä ja huolehtivat hyvästä hygieniasta tapahtumien aikana.

Rajoituksista ei ole mahdollista vapautua edellyttämällä koronapassia, joka ei ole tällä hetkellä käytössä, eikä sitä tarkasteta.