TPV-perhe kokoontuu seurapäivänä Tammelassa
Tampereen Pallo-VeikotJulkaistu: 23.05.2024 18.04

TPV-perhe kokoontuu seurapäivänä Tammelassa

TPV järjestää sunnuntaina 16.6. Tammelan Stadionilla seurapäivän, joka kokoaa kaikenikäiset seuran jäsenet ja harrastajat yhteen. Ohjelmaa on koko päiväksi!

Sekä naisten että miesten edustusjoukkueet pelaavat päivän aikana Kakkosen ottelun Tammelassa. Naiset kohtaavat klo 15:30 alkavassa ottelussa Turun Weikot. Miehet pelaavat klo 18:30 alkaen HJS:ää vastaan. Naisten ottelun puoliajalla on mielenkiintoinen pelaajahaastattelu.

Junioreille on pitkin päivää monenlaista toimintaa – löytyy laukaisututkaa, rankkareita ja pikkupelejä.

Myöskään kulttuuria ei unohdeta. Jalkapallolegenda Atik Ismail esittää runoja ja monologia TPV-twistillä. Tamperelaisen rockin kantava voima Rock Siltanen tekee räväkän keikan seurapäivän ratoksi.

Liput miesten otteluun maksavat 13€/9€. Ennakkoliput Lippupisteestä:

Osta itsellesi, työporukalle tai koko firmalle VIP-lippu! Lippu sisältää ottelun, ruokailu (sis. ruokajuomat + jälkiruokakahvi) sekä ohjelman. VIP-lipun hinta vain 60€.