Eino-Veikko Ek palaa Punakoneeseen!
Edustus MiehetJulkaistu: 28.03.2024 05.57

Eino-Veikko Ek palaa Punakoneeseen!

Pääsiäisen vietto alkaa mukavalla pelaajauutisella: kannattajille tuttu Eino-Veikko Ek on allekirjoittanut kauden 2024 kattavan sopimuksen TPV:n kanssa. Monikäyttöinen ja juoksuvoimainen 28-vuotias laitapelaaja pelasi viimeksi seurassa kausina 2016-2019.

Ek on viime kaudet pelannut jalkapallon lisäksi futsalia, mistä on seurannut myös haasteita:

- Lajien päällekkäisyydet etenkin alku- ja loppukaudesta aiheuttavat välillä pientä päänvaivaa ja sovittelua puolin ja toisin. Tänä talvena yhteisymmärrys ja keskusteluyhteys valmennuksen kanssa on toiminut kuitenkin alusta alkaen erinomaisesti - siitä iso kiitos myös Markus Halmeelle.

Ilveksen junioriputken läpikäyneen Ekin edellinen aika TPV:ssä on täynnä hyviä, mutta myös kipeitä muistoja:

- Päällimmäisenä mielessä ovat TUL-cupin voitto vuonna 2016 sekä nousu Ykköseen syksyllä 2018. Ykkösen kaudella vakava polvivamma kuitenkin päätti kauteni ennenaikaisesti, ja pitkän kuntoutuksen jälkeen siirryin uuteen projektiin Tampere Unitedin riveihin. Myös sieltä kertyi neljän kauden aikana hienoja muistoja, mutta nyt on jälleen aika luoda uusia juttuja TPV:n paidassa!

Ek odottaa innolla uusia haasteita Punakoneen riveissä. Uuden Tammelan stadionin lisäksi motivaatiota lisäävät myös paikallispelit sekä henkilökohtaisesti lähestyvä sadan Kakkosen ottelun rajapyykki. Ekillä on selkeä käsitys, mitä hän haluaa joukkueeseen tuoda.

- Kokeneena pelaajana haluan omalla panoksellani auttaa joukkuetta voittamaan sekä tietysti kehittymään ja kasvamaan kauden aikana. Näin saavutamme myös joukkueena kaudelle asettamamme tavoitteet. Tärkein yksittäinen tavoitteeni on kuitenkin nauttia pelaamisesta hyvien pelikavereiden kanssa.

Joukkueen rakenne miellyttää tuoretta sopimuspelaajaa:

- Joukkueessa on paljon nuoria, kehittyviä pelaajia, mutta myös useampi vanha tuttu ja paluumuuttaja. Erityisesti Juho Mattilan rooli paluussani oli merkittävä. Hänen kanssaan on paitsi mukava pelata jalkapalloa, myös kuunnella hyvää musiikkia ja käydä hiihtämässä.

Hanki kausikortti tai osta yksittäiset otteluliput kätevästi!

Kausikortilla säästät selvää rahaa yksittäisiin lippuihin verrattuna.

TPV verkkokaupan kautta saat ostettua perinteisen fyysisen kausikortin. Kortin saa lunastettua lipunmyynnistä tai se postitetaan kotiin.

Lippupiste myy TPV:n mobiilikausikortteja. Lippupisteestä saa ostettua ennakkoon ottelulippuja myös yksittäisiin otteluihin.