Edustukselle kaksi jatkajaa!
Julkaistu: 11.01.2023 08.28

Edustukselle kaksi jatkajaa!

Myös keskiviikko aloitetaan TPV:n sopimusuutisilla. Viime kaudella edustuksessa pelanneet Lauri Merikoski sekä Nils Strömsholm pukevat TPV:n nutun päälleen myös kaudella 2023. Merikoski teki kauden 2023 kattavan jatkosopimuksen, ja Strömsholmin sopimus kattaa vielä option kaudesta 2024.

Kaksi kautta edustukseen kuulunut keskuspuolustaja Lauri Merikoski pelasi viime kaudella TPV:n riveissä 14 sarjaottelua ja teki yhden maalin. Miehen kauteen vaikutti kesällä alkanut asepalvelus: - Viime kausi oli vähän rikkonainen intin takia, mutta nyt lähetään hakemaan taas ehjää kautta. Mieli on hyvä ja into kova. Tavoitteena on tietenkin nousu Kakkoseen, joka jäi viimeksi piippuun.

Monikäyttöinen Nils Strömsholm pelasi toissa kaudella lyhyen lainapestin edustuksessa, ja viime kaudeksi sopimuksen tehnyt mies nähtiin kentällä 15 ottelussa, joissa syntyi kaksi maalia. Strömsholmilla oli jatkon suhteen selvät sävelet: - Aika ajoissa jo syksyn puolella itse tiesin, että haluan tässä jatkaa, ja seura oli samaa mieltä niin se oli sillä selvä. Kauteen valmistautuminen on alkanut hyvin, ja tuntuu että me saadaan hyvä ja ehjä pre-season. Varmasti ollaan valmiina, kun tosipelit alkavat. Kaikille tervetuloa Kauppiin katsomaan pelejä, ja hoidetaan maaliin se, mikä jäi viime vuonna vajaaksi.

TPV nähdään seuraavan kerran tositoimissa Pirkkahallissa sunnuntaina 22.01. klo 14:45, jolloin on harjoitusderby Tampere Unitedia vastaan.