Ash Civilille 2 vuoden jatkosopimus
Julkaistu: 22.09.2021 23.55

Ash Civilille 2 vuoden jatkosopimus

TPV:n P20- ja P17-joukkueissa valmentava Ash Civil on allekirjoittanut kahden vuoden jatkosopimuksen seuran kanssa. Ash tuli TPV:hen helmikuussa 2021 Islannista, jossa hän valmensi UMF Einherjissä. UEFA-A-lisenssin omaavan Ashin palkkaus oli osa TPV:n panostusta pelaajakehitykseen. Seura haluaa panostaa nuoriin pelaajiin ja luoda heille hyvän ympäristön kehittää itseään.

"Aikani Tampereella on ollut tähän asti hienoa. Kaupunki on mahtava ja työympäristö on erinomainen. Kentät ovat hyviä ja pelaajien kanssa on ollut hienoa työskennellä." Ash toteaa.

Valmennuspäällikkö Petri Taskinen on tyytyväinen Ash Civilin jatkoon seurassa. "Ash on moderni ammattivalmentaja, joka ottaa pelaajat huomioon kokonaisvaltaisesti ihmisinä ja yksilöinä. Hän on kova tekemään töitä ja haluaa koko ajan oppia uutta. Hänellä on paljon annettavaa TPV:lle valmentajana ja pelaajien kehittäjänä."

Katso alta Ashin haastattelu jatkosopimuksen solmimisen jälkeen.