Uusi 2014-syntyneiden poikien joukkue - Tule pelaamaan!
Julkaistu: 21.10.2021 13.20

Uusi 2014-syntyneiden poikien joukkue - Tule pelaamaan!

TPV perustaa kaudelle 2022 uuden 2014-syntyneiden poikien (P8) ikäkausijoukkueen. Joukkue toimii ympärivuotisesti ja harjoittelee 2 kertaa viikossa. Mukaan toimintaan voivat tulla kaikki jalkapallosta innostuneet 2014-syntyneet pojat.

Uusi TPV P8-joukkue aloittaa toiminnan lokakuussa. Joukkue harjoittelee tiistaisin ja torstaisin.

• Tiistaisin harjoitellaan jalkapallokentällä. Paikkana lokakuussa on Kaupin urheilupuisto klo 18.15-19.30 (Kuntokatu 5), marraskuusta lähtien (viikko 46) paikkana on Hervannan Jalitsu-halli (Lindforsinkatu) klo 1745-19.00.
  • Torstaisin treenit järjestetään koulun salissa, paikkana on Peltolammin koulun sali (Säästäjänkatu 16) klo 17.45-19.00. Joulukuussa paikka voi muuttua Tampereen Messu- ja urheilukeskuksen D-halliin (Ilmailunkatu 20).

Joukkueella voi olla viikonloppuisin pelitapahtumia. Huhtikuussa toiminta siirtyy ulos Tampereen tekonurmi- ja nurmikentille. Ensimmäiset treenit järjestetään Kaupissa tiistaina 26.10. Joukkueeseen ilmoittautuneet pelaajat kutsutaan treeneihin ja pelaaja voi tutustua toimintaan 3 viikkoa ilmaiseksi.

Ilmoittaudu mukaan TÄÄLLÄ. Ilmoittautuminen ei sido mihinkään.

TPV:n aloittavien joukkueiden vastuuhenkilönä toimii harrastepäällikkö Veli-Matti Mansukoski.

Toiminnan kustannukset

Toimintamaksu koko kaudelta on 484 euroa ja sitä maksetaan kuukausittain 44 euroa välillä marraskuu 2021-syyskuu 2022. Yhteensä siis 11 kertaa.

Toimintamaksu sisältää:

• Joukkueen valmennuksen ja toimihenkilöiden palkkiot ja koulutukset
  • Harjoitustilojen kustannukset
  • Palloliiton sarjapelien kenttävuokrat ja seuran osoittamien harjoituspelivuorojen kenttävuokrat
  • Palloliiton sarjojen sarjamaksut
  • Seuran toimiston palvelut
  • Seuran päätoimisten henkilöiden palvelut
  • Seuran jäsenmaksun ja ilmaisen sisäänpääsyn TPV:n miesten ja naisten edustusjoukkueiden kotiotteluihin
  • Osallistumisen Särkänniemi Cupiin kesällä 2022

Toimintamaksu ei sisällä:

• Varusteita eli peli- ja harjoitusasuja, jotka tulee hankkia erikseen.
  • Palloliiton Pelipassi ja vakuutus laskutetaan erikseen (35 €)
  • Mahdollisia matkakuluja peleihin ja turnauksiin
  • Otteluiden pelinohjaajien mahdollisia palkkioita.

TPV tarjoaa toimivan pelaajapolun nappulasta aikuisten peleihin. Kasvattajaseuran toiminnan ytimessä on pelaajan kehittäminen. TPV:n lapsuusvaiheen toiminnan (6-11 v.) tärkein tehtävä on sytyttää lapsessa rakkaus jalkapalloon ja liikuntaan. Harjoittelun painopiste on yksilön lajitaidoissa (minä ja pallo) ja liikunnallisissa perustaidoissa sekä ryhmässä toimimisen harjoittelussa. Harjoituksiin pyritään luomaan positiivinen ja kannustava ilmapiiri.

Tervetuloa harrastamaan jalkapalloa ympärivuotisesti!

Valmennuspäällikkö Petri Taskinen, petri.taskinen@tpv.fi, 044 555 3289

Harrastepäällikkö Veli-Matti Mansukoski, veli-matti.mansukoski@tpv.fi 044 362 4304