TPV:lle valmennusosaamisen kehittämisen tukea
Julkaistu: 04.09.2021 11.11

TPV:lle valmennusosaamisen kehittämisen tukea

TPV:lle on myönnetty 7500 euroa valmennusosaamisen kehittämistukea. Palloliitto jakoi tukea yhteensä 400 000 euroa yhteensä 28 seuralle. Tuki myönnettiin seurayhteisölle, jonka ydinseurana toimii TPV ja yhteistyöseuroina FC Kangasala, PJK ja TKT. Tuen saanti vakiinnuttaa ja vahvistaa seurojen jo vuosia jatkunutta yhteistyötä.

TPV:n tutorina ja pääkouluttajana jatkaa Jussi Heimo. Hänen apunaan toimii TKT:n valmennuspäällikkö Kari Kivipelto.

Valmennusosaamisen kehittäminen on suomalaisen jalkapallon strategian ytimessä. Yksi keskeinen toimenpide tavoitteen saavuttamiseksi on osaavien ja koulutettujen valmentajien määrän lisääminen. Valmennusosaamisen kehittämistuki (VOK) lisää osaavien ja koulutettujen valmentajien määrää seurojen arjessa. Aiempi Tutor- ja Seurayhteisön valmennusosaamisen kehittämistuki yhdistyvät yhteisen nimikkeen alle. Nimimuutosten tavoitteena on kuvata aiempaa paremmin valmennusosaamisen kokonaisvaltaista luonnetta seuraympäristössä.

PALLOLIITON UUTINEN