TPV hakee valmentajia!
Julkaistu: 14.09.2021 07.00

TPV hakee valmentajia!

TPV:ssä on tarjolla monenlaisia mahdollisuuksia toimia valmentajana ja ohjaajana. Mikäli haluat olla mukana vain kerran viikossa tai haaveilet valmentavasi joskus ammatiksesi niin seurassamme on tehtäviä tarjolla.

Kilpajoukkueen valmentaja

Harjoituksia 3-5 x viikossa. Haluat auttaa innokkaita pelaajia kehittymään paremmiksi. Sinulla on lajitaustaa sekä mielellään myös kokemusta lasten ja nuorten ohjaamisesta tai valmentamisesta. Olet sitoutunut valmentaja ja haluat kehittyä valmentajana paremmaksi. Joukkueiden vastuuvalmentajilta edellytämme toimintaan soveltuvaa Palloliiton lisenssiä tai suunnitelmaa suorittaa se. Arvostamme myös liikunta- ja/tai opetusalan opintoja.

Ympärivuotisen joukkueen valmentaja

Harjoituksia 2-3 x viikossa. Haluat auttaa lapsia ja nuoria saamaan onnistumisen kokemuksia jalkapallon parissa sekä kehittämään laji- ja liikuntataitoja monipuolisesti. Osaat ottaa kaikki pelaajat huomioon heidän taidoistaan riippumatta. Arvostamme omaa lajitaustaa joko pelaajana tai valmentajana sekä liikunta- ja/tai opetusalan opintoja.

Kerho- ja harrasteohjaaja

Harjoituksia 1-2 x viikossa. Sinulla ei tarvitse olla lajitaustaa tai suurta määrää ohjauskokemusta. Pidät lasten kanssa työskentelystä ja koet lasten monipuolisen liikunnan tärkeäksi. Kerho- ja harrasteohjaajan tehtävä sopii erinoimaisesti esim. opiskelijalle.

Etsimme eri joukkueisiin vastuu- ja apuvalmentajia sekä maalivahtivalmentajia.

Tarjoamme valmentajalle ja ohjaajalle mahdollisuuden kouluttautua seuran ja Palloliiton kursseilla. Annamme käyttöön valmennuslinjan materiaaleineen sekä seuran päätoimisten henkilöiden tuen valmennustehtävään. Valmentajalle ja ohjaajalle maksettavat korvaukset riippuvat tehtävän vaativuudesta sekä valmentajan koulutustasosta. Osalla seuramme valmentajista valmentajanpolku on johtanut uuteen ammattiin.

Tule mukaan tekemään arvokasta työtä TPV-yhteisössä!

Täytä lomake TÄÄLLÄ niin olemme yhteydessä sinuun.

Mikäli sinulla on kysyttävää ote yhteyttä valmennuspäällikkö Petri Taskiseen: petri.taskinen@tpv.fi, 044 555 3289