Tampereen Pallo-Veikot piti sääntömääräisen syyskokouksen 26.11.
Julkaistu: 26.11.2020 00.00

Tampereen Pallo-Veikot piti sääntömääräisen syyskokouksen 26.11.

Kokouksessa valittiin seuralle puheenjohtaja ja hallitus kaudelle 2021. Seuran puheenjohtajana jatkaa Jouni Kaikuranta. Hallituksessa jatkaa Niko Honkonen, Jari Salonen sekä Pyry Tapio. Uusina jäseninä hallitukseen valittiin Kirsi Formulahti, Jyri Haapanen ja Mika Nousiainen.

Kokouksessa hyväksyttiin myös toimintasuunnitelma ja talousarvio kaudelle 2021.

Seuran toimintasuunnitelma on vahvasti tulevaisuuteen katsova. Keskeisiä tavoitteita kaudelle 2021 ovat uuden strategian ja brändin luominen, organisaation uudistaminen, Palloliiton laatujärjestelmän mukainen kehittäminen ja talouden vahvistaminen. Ikäkausitoiminnassa vahvistetaan ja selkeytetään seuran toimintamalleja. Edustusjoukkueille luodaan uudet toimintamallit. Futisklubin ja turnausten osalta tavoitellaan pääsyä normaaleihin toimintamalleihin ja näiden kautta näiden kautta toiminnan edelleen kehittämiseen. Muilta osin toiminta mukailee perinteisiä linjoja.

Seuran talouden todettiin tasapainottuneen kauden 2020 aikana, mutta koronan tuomien riskien aiheuttavan edelleen merkittävän uhkan seuran edelleen herkälle taloudelle. Suurimman uhkan korona tuottaa edelleen turnaustoiminnan toteutumiselle.

Edustuksen budjetin suunnittelussa todettiin toteutetun seuran kevätkokouksen antamaa pontta nollabudjetista edustuksen pelaajapalkkioissa. Pelaajien on mahdollista saada tuloja henkilökohtaisten kummipelaajasopimusten kautta. Toimintasuunnitelmassa edustuksen talouden sopeuttaminen näkyy tavoitteissa: erityisesti kehitetään edustuksen sekä P17-P20 ikäluokkien yhteistyötä sekä yhtenäistä valmennuslinjaa, selkeytetään pelaajien pelaajapolun yläpäätä sekä ylläpidetään kulukuria ja selkeytetään varainhankinnan organisointia.

Seuran jäsenmaksuksi vahvistettiin vuodelle 2021 30 euroa.