Mestarit palaavat Tammelaan – tule juhlistamaan 30 vuoden takaista kultajuhlaa Tampereen derbyyn!
Tampereen Pallo-VeikotJulkaistu: 25.08.2024 16.39

Tampereen jalkapallohistoria herää eloon perjantaina 13.9. Tammelan Stadionilla, kun tamperelaisen jalkapallon kaksi viimeisintä aikuisten Suomen mestaria kohtaavat derbyottelussa.

TPV juhlistaa ottelussa 30 vuoden takaista Suomen mestaruutta. Mestarijoukkueen jäseniä on ottelussa vieraana. Ohjelmassa on haastatteluja ja kansanjuhlan tuntua.

Illan ottelu TPV:n ja Tampere Unitedin välillä on Kakkosen ylemmän loppusarjan kamppailu. Kauden kahdessa aikaisemmassa derbyssä TPV on ollut lievästi niskan päällä. Vapunaattona Punakone oli voitokas lukemin 1-2. Heinäkuun alussa pisteet jaettiin maalittoman tasapelin jälkeen.

Tule verestämään muistoja ja hankkimaan uusia elämyksiä Tammelaan!

TPV – Tampere United pe 13.9. klo 19:00
Ennakkoliput ja VIP-paketit

Liput A-katsomoon 13€/9€ ennakkoon. 16€/9€ portilta.
VIP-lippu 70€

Huomaa suurta suosiota saanut VIP-paketti, johon sisältyy:
- Pääsy 3. kerroksen VIP-tiloihin, jossa oma baari ja wc-tilat.
- VIP-tiloihin oma kulku Salhojankadun puoleisesta päädystä.
- Myös VIP-tiloista ottelun seuraaminen on mahdollista.
- Buffet-ruokailu ja ruokajuomat 2 kpl - Istumapaikat loistavilla paikoilla
- Muu VIP-ohjelma (Tie Mestariksi -94 dokumentti, haastattelut)
- VIP-osasto aukeaa klo 17:30

Pariisinperunat L, M, G