TPV perustaa uusia joukkueita! Tule tutustumaan!
Julkaistu: 03.09.2022 15.00

TPV perustaa uusia joukkueita! Tule tutustumaan!

Uudet ympärivuotiset joukkueemme aloittavat syyskuussa. Jalkapallo on maailman suosituin peli ja hieno harrastus, jossa lapsi oppii sosiaalisia taitoja ja saa elinikäisiä kavereita. Ympärivuotisessa joukkueessa olet osa liikunnallista yhteisöä, jossa liikunnasta tulee hyvä tapa sekä innostava ja kehittävä harrastus. Toimintamme keskiössä ovat liikunnan ilo, monipuolisuus ja innostava, positiivinen ilmapiiri. Tavoitteenamme on tukea lapsen kehitystä monipuolisesti ja mahdollistaa kaikille kehittyminen omalle huipulleen. Seura kouluttaa valmentajat Palloliiton kursseilla ja joukkueen tukena ovat seuran päätoimiset työntekijät. Syys-lokakuun treeneihin osallistuminen ei maksa mitään.

Uudet joukkueet:

Ilmoittautuminen (ei sido mihinkään) TÄLLÄ LOMAKKEELLA.

2015-syntyneet pojat eli P8 (2023)

• Tutustumistreenit tiistaisin klo 18.00-19.15 Rantaperkiön tekonurmella (Koivukuja) välillä 20.9.-11.10., jonka jälkeen viikon syyslomatauko.
  • Viikosta 43 lähtien treenit tiistaisin klo 17.45 tekonurmikentällä (Kauppi tai Jalitsu-halli Hervanta) ja torstaisin salitreeni Peltolammin koulu klo 17.30.
  • Toiminnan seuramaksu on 45 euroa* kuukaudessa, jota maksetaan 11 kuukautta alkaen marraskuusta (lokakuussa maksua ei peritä).

2012-13-syntyneet tytöt eli T11 (2023)

• Tutustumistreenit tiistaisin klo 18.00-19.15 Rantaperkiön tekonurmella (Koivukuja) välillä 20.9.-11.10., jonka jälkeen syyslomatauko.
  • Viikosta 43 lähtien treenit tiistaisin klo 17.45 tekonurmikentällä (Kauppi tai Jalitsu-halli Hervanta) ja perjantaisin salitreeni Peltolammin koulu klo 17.30.

2014-15-syntyneet tytöt eli T9 (2023)

• Toiminnan seuramaksu on 42 euroa* kuukaudessa, jota maksetaan 11 kuukautta alkaen marraskuusta (lokakuussa maksua ei peritä).

*Seuramaksu sisältää mm. joukkueen valmennuksen, tllavuokrat ja muun perustoiminnan, joukkueen osallistuminen seuran järjestämiin turnauksiin, valmennuspäällikön ja tutorin palvelut joukkueelle, seuran toimiston palvelut, toimihenkilöiden koulutukset, vapaan pääsyn TPV:n miesten ja naisten edustusjoukkueiden kotiotteluihin. Seuramaksu ei sisällä pelaajien seura-asuja, mahdollisia erotuomari- ja matkustuskuluja. Pelaajilta peritään seuramaksun lisäksi n. 35 euroa Palloliiton Pelipassia ja vakuutusta varten.

Mikäli haluat tulla kokeilemaan niin Ilmoittaudu täällä!

Myös muiden ikäluokkien joukkueisiin voi tulla kokeilemaan syksyllä ilmaiseksi, katso tietoja TÄÄLTÄ.

TPV järjestää myös harrastetason Talvitoimintaa, katso tietoja TÄÄLTÄ.

Tervetuloa kaikki uudet pelaajat TPV:n ympärivuotisiin joukkueisiin!

Petri Taskinen
Valmennuspäällikkö