Nyt voit katsoa TPV:n otteluita suoratoistona!
Julkaistu: 08.06.2022 18.00

Nyt voit katsoa TPV:n otteluita suoratoistona!

.

Veo Live -sovelluksessa voit katsoa jalkapallo-otteluita suoratoistona joukkueilta ja seuroilta ympäri maailmaa. TPV:llä on oma kanava Veo Live-sovelluksessa. Kun tilaat kanavan saat ilmoituksia seuran suoratoistona näytettävistä otteluista. Yhteistyössä Vilkas.

Ohjeet TPV:n kanavan tilaamiseen

Veo Live-sovelluksen suoratoistoja voi katsoa älypuhelimella tai tabletilla. Ottelut on mahdollista peilata televisioon.

1. Asenna älypuhelimeesi tai tablettiisi Veo Live-sovellus. iOS TÄÄLTÄ, Android TÄÄLTÄ.

2. Kun avaat sovelluksen ensimmäisen kerran, sinua kehotetaan luomaan Veo-tili (Create Veo account). Jos sinulla on jo Veo-tili, napsauta vain Sign In.

Jos luot uuden tilin, seuraa näytön ohjeita, anna pyydetyt tiedot ja napsauta Sign Up.

3. Kun tilisi on luotu, voit alkaa seurata TPV:tä. Kirjoita hakupalkkiin "TPV". Kun löydät TPV:n, napsauta "follow" ja seura lisätään luetteloosi. Varmista, että ilmoitukset ovat päällä niin saat etukäteen tiedon suoratoistolähetyksistä (Mene Profile välilehdelle >> klikkaa Push notifications). Linkki TPV:n kanavaan: https://veolive.page.link/46Cp