Julkaistu: 08.09.2020 00.00

TPV:n Taitokilpailut 11.10. sunnuntaina

TPV järjestää Taitokilpailut sunnuntaina 11.10. klo 10.30 alkaen Pyynikin urheilukentällä.

Kisoihin on ilmoittautunut 33 pelaajaa. Kisojen osanottajat jaetaan viiteen ryhmään, jotka koostuvat 1-2 ikäluokan osanottajista. Ryhmät liikkuvat yhdessä taitorastilta toiselle.

Ryhmät, aloitusaika ja aloitusrasti:

Ryhmä 1: P12, T13 klo 10.30 Pituuspotku

Ryhmä 2: P11 klo 10.45 Ponnauttelu

Ryhmä 3: P10 klo 10.45 Syöttö

Ryhmä 4: P9 klo 10.45 Pusku

Ryhmä 5: T11/T10 klo 10.45 Pujottelu

Pelaajien tulee ilmoittautua infopisteellä vähintään 15 min ennen oman ryhmänsä aloitusaikaa. Jokainen pelaaja vastaa itse mahdollisista alkulämmöistä.

Yllä olevasta kuvasta näkyy rastien sijoittelu kentälle sekä nuolen osoittama kiertosuunta. Ryhmä siirtyy yhdessä rastilta eteenpäin sen jälkeen, kun edellinen ryhmä on saanut suorituksensa valmiiksi. Ryhmän jäsenet suorittavat jokaisella rastilla samassa järjestyksessä, jotta pelaajat saavat aikaa palautua suorituksista.

Tulokset julkistetaan täällä: https://taso.palloliitto.fi/taso/taitokisa.php?jar...

Kilpailun tulokset pyritään kirjaamaan saman tien nettiin ja lopulliset tulokset pyritään saamaan nähtäväksi mahdollisimman pian kisojen päättymisen jälkeen.

Kisoissa ansaitut taitomerkit toimitetaan pelaajille jälkikäteen. Kunkin sarjan kolme parasta saavat Palkintodiplomin, joka toimitetaan sähköpostiin.

Suoritukset tulee tehdä järjestäjän pallolla, omaa palloa ei saa käyttää. Kenttäalueelle (tekonurmelle) vain osanottajat ja kilpailun viralliset toimitsijat. Vanhemmat ja muu yleisö seuraa kisoja juoksuradalla tai katsomossa.

SM-taitokisat järjestetään Eerikkilän urheiluopistolla U10-U13-ikäluokissa 12.-13.12.2020.

Seuran uusimmat