TPV sosiaalisen median ohjeet

Sosiaalisen median ohjeiden tarkoituksena on luoda puitteet positiiviselle hengelle, jota TPV kylvää ympärilleen. Jalkapallo on hauska harrastus, ja somen tarkoituksena on välittää tätä ilosanomaa laajemmalti. Näitä ohjeita noudattamalla sosiaalinen media on seuralle voimavara eikä painolasti.

1. Älä kirjoita someen mitään, mitä et sanoisi ääneen toisten kuullen. Muista, että kirjoituksistasi jää nettiin aina jälki.
  2. Muista hyvät käytöstavat. Älä loukkaa äläkä arvostele ketään asiattomasti. Eri mieltä voi olla, mutta hyvien käytöstapojen puitteissa. Otteluihin liittyvät tilanteet on pystyttävä käsittelemään kentällä. Vastustajia, tuomareita tai ottelun toimitsijoita ei arvostella somessa.
  3. Muista tekijänoikeudet. Käytä vain materiaalia, joihin sinulla on tekijänoikeus.
  4. Pysy totuudessa. Älä levitä totuuden vastaista tietoa, joka ei pidä paikkaansa tai on muulla tavalla asiatonta.
  5. Kiusaamiselle TPV:ssä on aina nollatoleranssi. Tämä on varmasti kaikille selvä asia.
  6. Some on parhaimmillaan hyvän fiiliksen välittäjänä. Onnistumisista voi iloita ja tapahtumista kannattaa jättää seuraajille mukava kuva.

Kiitoksia yhteistyöstä!