TPV:n avoimet harjoitukset alkavat!
Tampereen Pallo-VeikotJulkaistu: 25.08.2024 13.15

TPV:n avoimet harjoitukset alkavat!

Tervetuloa TPV:n ikäkausijoukkueiden avoimiin harjoituksiin ja tule kokeilemaan millaista treenaaminen sekä pelaaminen TPV:ssä on!

TPV tarjoaa laadukasta jalkapallotoimintaa eri ikäisille ja erilaisille pelaajille. Tavoitteena on, että mahdollisimman moni voisi pelata jalkapalloa mahdollisimman pitkään kunnianhimon tasosta riippumatta. TPV on jalkapallon erikoisseura, joka saa tamperelaiset tekemään yhdessä enemmän. Jalkapallo on enemmän kuin urheilua. Se kasvattaa ihmisiä, jotka haluavat onnistua yhdessä – jalkapallossa ja elämässä. TPV tarjoaa pelaajapolun aina edustusjoukkueeseen asti. TPV sopii pelaajille, jotka haluavat harrastaa tavoitteellisesti ja kilpailullisesti sekä myös niille, jotka haluavat mukavan ja innostavan harrastuksen.

TPV:n ikäkausijoukkueissa voit harrastaa jalkapalloa ympärivuotisesti laadukkaassa ja kehittävässä ympäristössä. Toiminnan keskeisiä periaatteita ovat laadukas lajiharjoittelu, liikunnallisuus ja positiivinen ilmapiiri. TPV kehittää valmentajiaan Palloliiton koulutuspolun mukaisesti ja valmentajien tukena ovat valmennusosaamisen kehittäjät. sekä seuran päätoimiset toimihenkilöt. Seuralla on käytössään myös hyvät olosuhteet harjoittelua varten.

Mikäli haluat harrastaa jalkapalloa ympäri vuoden ja tulla paremmaksi pelaajaksi, ota yhteyttä tällä LOMAKKEELLA ja ilmoittaudu mukaan syksyn avoimiin harjoituksiin. Elo-syyskuussa on mahdollisuus tulla kokeilemaan TPV:n ikäkausijoukkueisiin veloituksetta.

Lisäksi uusien aloittavien ikäluokkien (2017-2018 syntyneet pojat ja 2016-2018 syntyneet tytöt) tutustumisharjoitukset alkavat. Lue lisää TÄÄLTÄ.

Lisätiedot ikäkausijoukkueiden toiminnasta:

2012-2019 syntyneet pojat (P7-P12)
2014-2019 syntyneet tytöt (T9/10)

Junioripäällikkö
Karim Benlamine
karim.benlamine@tpv.fi

2009-2011 syntyneet pojat (P13-P15)
2006-2013 syntyneet tytöt

Valmennuspäällikkö
Petri Taskinen
petri.taskinen@tpv.fi

Huippuvaiheen, P17-P20 tryoutit järjestetään myöhemmin syksyllä!