Nimitysuutisia seuravalmennuksessa
Tampereen Pallo-VeikotJulkaistu: 20.11.2023 15.14

Nimitysuutisia seuravalmennuksessa

Huippuvaiheen P17-P20 maalivahtivalmentajana on aloittanut Ilkka Innola. Ilkka on seuran kuvioista hyvin tuttu jo aikaisemmin, sillä hän on TPV:n kasvatti ja pelannut myös TPV:n miesten edustusjoukkueessa.

Po Law on valittu huippuvaiheen P17-P20 fysiikkavalmentajaksi. Law päätti pelaajauransa kuluneeseen kauteen, jolloin hän oli mukana nostamassa TPV:n miesten edustusjoukkuetta Kakkoseen. Law toimii samalla myös Tampere Unitedin edustusjoukkueen fysiikkavalmentajana.

Kari Kivipelto ja Jussi Heimo jatkavat valmennusosaamisen kehittäjinä. Kokeneet koutsit valittiin tehtävään vuonna 2022, kun TPV solmi yhteistyösopimuksen TKT:n, PJK:n ja FC Kangasalan kanssa. Yhteistyön myötä seurat saivat avustusta valmennusosaamisen kehittämiseen.

Karim Benlamine aloittaa P7-P12 vaiheen junioripäällikkönä. TPV:ssä hyvin pidetyn valmentajan pesti alkaa joulukuun alussa. Julkaisemme Karimista jutun lähiaikoina.