TPV:n brändiä ohjaa tasavertaisuus ja rakkaus jalkapalloon
Tampereen Pallo-VeikotJulkaistu: 10.11.2023 06.56

TPV:n brändiä ohjaa tasavertaisuus ja rakkaus jalkapalloon

Vuonna 2019 alkanut TPV:n toiminnan terävöitys ja strategiatyö on edennyt johdonmukaisesti. Ulospäin muutokset näkyvät etenkin viestinnässä, mutta paljon muutakin tapahtuu. 2020-luvun TPV on eteenpäin katsova ja avarakatseinen seura, joka haluaa tarjota taustaan katsomatta tasavertaiset mahdollisuudet hyvään harrastukseen.

Sydän on punainen, kuten TPV. TPV:n punainen on vuodelta 1930: silloin punatiilisissä tehtaissa syntyi halu tehdä yhdessä enemmän. Perustettiin jalkapalloseura, joka on elänyt kaupungin kanssa maailman muutosten mukana: kehittynyt ja kehittänyt suomalaista jalkapalloa. Voittanut ja hävinnyt pelejä ja mestaruuksia, mutta yhtä kaikki pystynyt luomaan turvallisen ympäristön tuhansille lapsille kasvaa jalkapallon parissa.

TPV:n pääväri on siis punainen, mikä näkyy seuran asuissa ja brändissä. Visuaalisessa mielessä huomattava muutos on, että TPV:n tunnus palautuu vuonna 1930 käyttöönotetuksi tunnukseksi. Tähti on hieman alkuperäistä dynaamisempi, mutta muuten tunnus vastaa alkuperäistä.

TPV:tä ohjaa intohimo jalkapalloon. Tampereen Pallo-Veikoissa on helppo innostua yhdessä sovituista tavoitteista sekä tehdä työtä seurassa, joka jakaa rakkauden lajiin. Tampereen Pallo-Veikoissa tavoitteemme on päästä yhdessä omaan parhaimpaamme – jalkapallossa ja elämässä. Ja tämä tehdään yhdessä.

Tampereen Pallo-Veikkojen toimintaa ohjaavat arvot ovat yhteishenki, reiluus, turvallisuus, tavoitteellisuus ja periksiantamattomuus. Nämä näkyvät seuran toiminnassa joka päivä: kuinka ihminen kohdataan, kuinka lupaukset pidetään, ja kuinka meidän kaikkien etu muistetaan tekemisessä. Ja tämä kaikki tehdään yhdessä: jokainen meistä on omanlaisensa, mutta yhdessä olemme enemmän, ja vain yhdessä voimme kehittyä parhaimpaamme. Tämä kaikki vaatii meiltä harjoittelua ja työntekoa.

Tätä kaikkea on ylpeästi punainen TPV.