Miika Ekmarkille kauden mittainen sopimus
Julkaistu: 28.03.2023 08.00

Miika Ekmarkille kauden mittainen sopimus

TPV:n takalinjat saavat kaudeksi 2023 vahvistusta, kun keskuspuolustaja Miika Ekmark on raapaissut nimensä tämän kauden kattavaan pelaajasopimukseen. 29-vuotias Ekmark on viimeksi edustanut Atlantista, jossa mies pelasi kaudella 2021 Kakkosessa.

Antaa Miikan itsensä kertoa taustoistaan lisää: ”Omasta mielestäni lopetin jalkapallon kauteen 2021, mutta pelasin kuitenkin jonkun verran viime vuonna Atlantis Pelimiehissä Viitosta ja tein myös valmentajan hommia seurassa. Tälle kaudelle tuli fiilis, että jalkapalloa olisi kiva pelata vielä korkeammallakin, joten tulin TPV:n treeneihin.”

Miika tuli Tampereelle töitten perässä: ”Katselin alueen jengejä, ja TPV:n treeneissä oli kiva meininki, joten seuran etsimistä ei tarvinnut sen koommin jatkaa. Edustusjoukkueen valmennus vaikuttaa hyvältä – täällä tehdään hyviä juttuja. Nyt on vain pelitauon jäljiltä saatava jalat liikkeelle. Kauden tavoite on ehdottomasti pitää hauskaa ja samalla voittaa lohko.”

Päävalmentaja Ash Civil on tyytyväinen Ekmarkin sopimukseen: ”Miika tuo kokemusta ja johtajuutta joukkueeseen. Me tarvitsemme nuoren innon lisäksi myös kokemusta, ja tervettä kilpailua peliajasta.”

TPV:n seuraavat ottelut ovat lauantain harjoitusottelu vieraissa Pallo-Iiroja vastaan, sekä Suomen Cupin toisen kierroksen ottelu NoPS – TPV, joka pelataan maanantaina 10.4. klo 15:00 Nokialla Menkalan kentällä.