Viikonloppuna edustuksen harjoitusmatsi ja kakkosjoukkueen cup-avaus
Julkaistu: 17.02.2023 13.51

Viikonloppuna edustuksen harjoitusmatsi ja kakkosjoukkueen cup-avaus

TPV:n miesjoukkueilla on tapahtumarikas viikonloppu, sillä sekä edustus- että kakkosjoukkue ovat tositoimissa. Edustus pelaa lauantaina Kaupissa harjoitusottelun Hyvinkään Palloseuraa vastaan, ja TPV/2 pelaa sunnuntaina Pirkkahallissa Suomen Cupin ensimmäisen kierroksen ottelun Haka-j:tä vastaan.

TPV:n edustusjoukkue ei ole pelaajatilanteen puolesta kovin stabiilissa vaiheessa. Päävalmentaja Ash Civil valottaa tilannetta: - Meillä on jonkun verran sairauksista ja loukkaantumisista johtuvia poissaoloja, eivätkä armeijassakaan olevat pelaajat välttämättä ole käytössä koko aikaa. Luulisi, että tilanne tulee rauhoittumaan hyvin pian, mutta nyt ollaan vielä keskellä turbulenssia.

Myös uusia kasvoja vilahtelee Punakoneen riveissä koko ajan: - Kyllä meillä on myös try out -pelaajia riveissä, ja se onkin tällä hetkellä eräs mielenkiinnon kohde. Lauantain ottelu on siinä mielessä erilainen kuin pari edellistä, että nyt pelataan Kolmosen porukkaa vastaan. Ottelu on hyvä tapahtuma tässä vaiheessa pre-seasonia.

TPV:n kakkosjoukkueella on sunnuntaina tosipaikka, kun vuorossa on kauden ensimmäinen kilpailullinen ottelu, jossa vastus on paria sarjatasoa ylempää. Ash avaa myös hieman TPV/2:n valmistautumista: – Äskettäin seuraan tullut Gavin Dye tulee olemaan päävastuussa sunnuntain pelin valmennuksesta. Ottelu on nuorelle joukkueelle loistava paikka näyttää taitonsa hyvää joukkuetta vastaan. Joukkueella ei ole mitään hävittävää.

- Meillä on jonkunlainen käsitys, millä tyylillä Haka-j on vastaan tulossa, mutta heidän pelaajavalintansa ovat tietysti hämärän peitossa. Omasta tilanteestamme voin sanoa, ettei ykkösjoukkueesta ole odotettavissa merkittäviä apuja sunnuntain peliin.

TPV – HyPS la 18.2. klo 12:30 Kauppi 3
TPV/2 – Haka-j. su 19.2. klo 13:00 Pirkkahalli