Julkaistu: 24.11.2020 00.00

Taloudellista tukea harrastukseen

Jalkapalloharrastuksen kuluihin on mahdollista saada tukea julkisista varoista, järjestöistä ja yhdistyksistä.

TURVA-RAHASTO

TPV ja vakuutusyhtiö Turva jakavat vuosittain stipendejä TPV:n seuramaksuihin. Tiedotamme kauden 2021 hausta hakuajan alkaessa.

PELASTAKAA LAPSET - EVÄITÄ ELÄMÄLLE-OHJELMA

Pelastakaa Lasten Eväitä Elämälle -ohjelma tukee lasten ja nuorten hyvinvointia oppimateriaali- ja harrastustuen sekä lomakotitoiminnan kautta.

HOPE RY

Hope toimii vapaaehtoisvoimin yhdessä yhteiseksi hyväksi. Hope jakaa vähävaraisille ja kriisin kokeneille perheille konkreettisia vaate- ja tavaralahjoituksia, sekä lapsille ja nuorille harrastustukea ja vapaa-ajan elämyksiä.

TUKIKUMMIT

Tukikummit-säätiö on jo vuodesta 2007 alkaen kerännyt varoja näille nuorille, jotka ovat vaarassa pudota pois harrastuksista ja kaveriporukoista. Suurin osa avustuksista ohjataan harrastusten tukemiseen.

YMCA TAMPERE - OSALLISTUMAAN

OSALLISTUMAAN–toiminta ehkäisee taloudellisesti heikossa asemassa olevien lapsiperheiden syrjäytymistä sekä vähentää eriarvoisuuden ja yksinäisyyden tunnetta.

TAMPEREEN KAUPUNKI

Täydentävä ja ehkäisevä toimeentulotuki.