TPV:n edustusjoukkueen valmennus nimetty kaudelle 2022
Julkaistu: 16.11.2021 08.44

TPV:n edustusjoukkueen valmennus nimetty kaudelle 2022

TPV:n edustusjoukkueen valmennus vaihtuu kaudelle 2022. Uusi valmennustiimi teki torstaina ensi kauden kattavat sopimukset edustuksen kanssa.

TPV:n vastuuvalmentajana kaudella 2022 toimii seuraan alkuvuodesta liittynyt Ash Civil. Englannissa UEFA A-valmentajakoulutuksen läpikäynyt Civil on ollut seurassa tätä ennen P17- ja P20-joukkueiden valmentaja sekä on vastannut seuran talenttivalmennuksesta.

Vastikään Civil solmi TPV:n kanssa kahden vuoden jatkosopimuksen. Hän jatkaa B-junioreiden ja edustusjoukkueen välisen pelaajapolun vastuuhenkilönä. Edustuksen valmennusvastuu tukee myös kyseisen tehtävän hoitoa.

”Olen äärimmäisen iloinen ja innoissani tästä mahdollisuudesta. Markuksen ja Tonin kanssa muodostamme loistavan tiimin ja edustuksella on hyvät mahdollisuudet nousta takaisin sinne, minne kuulumme. Seuralla on pitkä ja kunniakas historia – olemme ennenkin olleet kovissa paikoissa, ja kovalla työllä tulleet takaisin. Työ edustuksen kanssa alkaa välittömästi.”

Edustuksen valmennustiimin muut uudet jäsenet tulevat Nokian Palloseurasta. Markus Halme toimi kuluneella kaudella NoPSin vastuuvalmentajana ja Toni Rantala valmentajana. Kaudelle 2022 sopimuksen tehnyt kaksikko hakee TPV:n organisaatiosta seuraavaa askelta valmentajauralleen. Rantalalla on myös TPV-historiaa: hän siirtyi aikoinaan TPV:n C-junioreihin ja pelasi edustuksen riveissä kaudella 1999.

”TPV:n sitoutuneisuus ja iso organisaatio motivoi meitä, ja antaa hyvät mahdollisuudet toteuttaa omaa ajatusta ja kehittää peliä. Uskomme, että meillä on TPV:lle annettavaa ja haluamme myös kehittää omaa osaamistamme. Into tähän projektiin on kova”, valmennuskaksikko toteaa kuin yhdestä suusta.

TPV kiittää kuluneen kauden valmentajakaksikkoa Mikko Innasta ja Kari Sainiota edustuksen ja seuran eteen tehdystä loistavasta työstä, jonka pohjalta on hyvä jatkaa ensi vuodelle.