Tampereen Pallo-Veikkojen strategiaprosessi käynnissä
Julkaistu: 22.01.2021 00.00

Tampereen Pallo-Veikkojen strategiaprosessi käynnissä

TPV on aloittanut uuden strategian valmistelun. Seuran strategiakausi 2017-2021 päättyy tänä vuonna. Tarve uudelle paremmin seuran toimintaa ohjaavalle strategialle on viimeisten vuosien aikana tullut ilmeiseksi.

Strategian valmistelu aloitettiin jo syyskuun TPV 90v-juhlaottelun yhteydessä. Ottelua ennen pidetyssä tulevaisuusseminaarissa avoimella kutsulla paikalle tulleet seurayhteisön jäsenet pohtivat TPV:n arvoja ja merkitystä. Tulevaisuusseminaarin vetivät Helsinki 14:n Jari ja Mika Aalto-Setälä. Tilaisuuden perusteella valmisteltiin ensimmäinen luonnos seuran brändikäsikirjasta, jossa kuvataan TPV:n toiminnan tarkoitus ja tapa.

Seuraavassa vaiheessa tämän vuoden alussa brändikäsikirjaluonnosta arvioidaan ja tarkennetaan työryhmissä. Työryhmissä tullaan myös analysoimaan TPV:n nykytilanne suhteessa muuttuvaan maailmaan sekä jäsentämään millä käytännön teoilla toiminnan tarkoitus tullaan tehokkaimmin jatkossa saavuttamaan. Työryhmät jaetaan kattamaan hallinnon, junioritoiminnan, edustusjalkapallon, turnauksien sekä erityisryhmien osa-alueet. Työryhmiin kutsutaan erikseen ihmisiä edustetuilta alueilta. Työryhmien kokoontumisajat ja tavat riippuvat voimassa olevista koronarajoitteista.

Työryhmien tuloksen kootaan strategiatyöryhmässä. Lopputuloksena prosessista tullaan esittelemään syksyyn mennessä seuran strategia sekä brändikäsikirja.

Lisätietoja antaa Strategiatyöryhmän puheenjohtaja Niko Honkonen (niko.honkonen@yahoo.com)