Edustuksen valmennustrio jatkaa kaudella 2023!
Julkaistu: 07.10.2022 10.14

Edustuksen valmennustrio jatkaa kaudella 2023!

Kuva: Jyri Haapanen

Koko TPV:n edustuksen valmennustrio Ash Civil, Markus Halme sekä Toni Rantala jatkaa Punakoneen peräsimessä kaudella 2023. Hienoa työtä tehnyt valmentajatroikka pääsee jatkamaan joukkueen rakentamista pohjalle, joka tätä kautta varten on tehty.

Ash teki vuosi sitten lokakuun 2023 loppuun asti olevan sopimuksen, ja Markus sekä Toni allekirjoittivat tällä viikolla vuoden jatkosopimuksen. Joukkueen johto sekä valmentajat ovat tilanteeseen todella tyytyväisiä.

Ash korostaa jatkuvuuden merkitystä: - Se, että koko kolmikon jatko varmistui jo ennen kauden loppua, on tärkeää. Meillä on loistava valmennustiimi: Tonin ja Markuksen kanssa työskentely on luontevaa. Ymmärrämme toisiamme mainiosti, ja muodostamme hyvän tiimin. Tällä porukalla jatkaminen on hieno asia.

Toni loistaa tyytyväisyyttään pitkän ja monivivahteisen kauden loppuvaiheessa: - On erityisen hienoa, että seura halusi meidän jatkavan. Meille ei ole seuran puolelta asetettu paineita, vaan olemme saaneet kehittää nuorta joukkuetta rauhassa. Valmennus on toiminut loistavasti ja olemme täydentäneet toisiamme. Me jatkamme nuoren joukkueen ja pelaajien kehittämistä – töitä on paljon edessä ja vaatimuksista ei tingitä jatkossakaan.

Markus on yhtä lailla jatkosta iloinen: - On mahtavaa päästä jatkamaan tällä ryhmällä työntekoa, sillä yhteistyö on toiminut hienosti, ja ajattelemme jalkapallosta hyvin samalla tavalla. Tulevalla kaudella tunnemme jo toistemme toimintatavat ja ajatukset, mikä tekee asioista helpompia heti aluksi.

Työnteko siis jatkuu, ja TPV taistelee lauantaina Kaupissa tärkeistä asioista – ottelu ACEa vastaan alkaa klo 16:00. Nähdään Kaupissa!