BACK TO SCHOOL CUP KIRKKONUMMI 21.8.2021 KILPA
Julkaistu: 22.08.2021 20.53

BACK TO SCHOOL CUP KIRKKONUMMI 21.8.2021 KILPA

Kilpasarjassa oli ennakkoasetelmien mukaan todella kova taso. Mukana olivat TPV:n lisäksi PK-35, Espoon palloseura, Käpylä United ja EBK.

Ensimmäinen peli oli Espoon Palloseuraa vastaan. Pojat olivat hiukan vielä unessa ja Espoo vei pelin 3-0. Seuraavaan peliin pojat tekivät ryhtiliikkeen ja Kirkkonummen paikallisseura FC Wild voitettiin 4-2. Näin jatkopeleihin asettui kovaksi tiedetty PK-35. Tiukan väännön ja taistelun jälkeen PK35 vei ottelun 3-1.

Näin sitten sijoitusotteluissa vastaan asettui NUPS. Peli oli tasainen ja varsinainen peliaika päättyi 0-0. Rangaistuspotkukilpailulla TPV voitti 2-1 ja eteni pelaamaan viimeisen ottelun sijoista 5-6.

Tasaisen väännön jälkeen EBK voitti ottelun 1-0. Voittomaali syntyi pelin alussa rangaistuspotkusta.

Sijoitus kovatasoisessa turnauksessa kuudes. Mitalisijat menivät Kilpasarjassa:

• 1.Käpylä United
  • 2.PK35 Punainen
  • 3.Espoon Palloseura

Joukkueen Tsempparina palkittiin Samuli Poutiainen, joka teki kovasti töitä joukkueen eteen laiturina.