HYPS TURNAUS 31.7.-1.8.2021 Kilpa
Julkaistu: 02.08.2021 09.52

HYPS TURNAUS 31.7.-1.8.2021 Kilpa

P10 Kilpasarjan pelit alkoivat heti ennakkoon kovaksi tiedettyä RCDE/Sergi Darder joukkuetta vastaan. Pojilla oli kova tsemppi päällä ja tiukka vääntö hävittiin niukasti 1-0.

Seuraavaksi vastaan tuli kotijoukkue HYPS Musta. Peli kulki mukavasti ja HYPS voitettiin 3-0. Päivän viimeisessä pelissä oli vastassa RIPS. Peli oli ensimmäisellä puoliajalla todella nihkeää ja toiselle puoliajalle lähdettiin RIPS:n johtaessa 1-0. Valmentajan ohjeistuksen jälkeen peli saatiin kulkemaan paremmin ja paine saatiin vastustajan päätyyn. Lukuisten tolppien ja ylärimojen jälkeen joukkue sai tasoitettua pelin ja loppu tulos 1-1 tuntui tämän jälkeen hyvältä.

Toiseen päivään lähdettiin lohkon toisena ja seuraavana päivänä vastaan asettui tuttu HJS. Panoksena voitolla vähintään pronssiottelu! Peli oli jälleen ensimmäisellä puoliajalla hieman takkuista ja toiselle puoliajalle lähdettiin 0-1 tappioasemassa. Jälleen puoliajan ohjeet ja tsemppi toimi ja joukkue taisteli 2-1 voiton HJS:sta.

Seuraavana vastaan saimme lohko C voittajan EBK/sininen. Poikien taistelusta huolimatta EBK täytyi tunnustaa tällä kertaa paremmaksi... Häviö 3-0 vei joukkueemme Pronssiotteluun, jossa vastaan asettui erittäin tuttu vastustaja Leki- Futis. Ottelusta syntyi varsinainen jännitysnäytelmä ja varsinaisella peliajalla ei saatu ratkaisua ja peli päättyi 0-0. Turnausten sääntöjen mukaan siirryttiin rangaistuslaukaisukilpailuun, jossa ensin 3 poikaa molemmista joukkueista laukaisee. Molemmilla joukkueilla kaikki kolme poikaa onnistuivat hienosti ja ratkaisu saatiin vasta meidän seitsemännenpelaajan laukoessa maalin, tätä ennen Lekin seitsemännen pelaajan osuessa tolppaan. Pronssiottelu voitettiin 7-6 RP (0-0)

Lopullinen sijoitus siis 3.

Joukkueen Tsempparipalkinnon sai Veeti Korkiamäki