BACK TO SCHOOL CUP KIRKKONUMMI 21.8.2021 HAASTE
Julkaistu: 22.08.2021 20.48

BACK TO SCHOOL CUP KIRKKONUMMI 21.8.2021 HAASTE

Back to School CUP Kirkkonummi

TPV P10 osallistui 21.8.2021 Kirkkonummen Turnaukseen kahdella peliryhmällä Haaste- ja Kilpasarjaan. Turnauksessa pelattiin kaksi alkulohkon peliä ja tämän jälkeen sijoitusottelut. Peliaika 1 x 24min.

Haastesarjassa Ensimmäinen peli oli FC Kirkkonummi White joukkuetta vastaan. TPV:n pelit alkoivat hienosti ja FC Kirkkonummi voitettiin 8-0.

Seuraavana vastaan asettui Käpylä United Stars. Peli oli huomattavasti tiukempi ja lopputulos oli 3-1 TPV:lle.

Tämä varmisti TPV:lle A lohkon voiton ja jatkopeleissä vastaan asettui B lohkon kakkonen, KJS Karkkilasta. KJS voitettiin 2-0 ja näin pojat raivasivat tiensä mitaliotteluihin.

Seuraavana panoksena oli voitolla tie Finaaliin ja häviöllä pronssiotteluun. Vastaan asettui PK35 Raita. Pidemmän tauon aikana valmistautuminen peliin ei ollut parasta mahdollista ja PK35 vei pelin 3-1. Näin pienen odottelun jälkeen Vastaan Pronssipeliin asettui Lopa Sininen.

Lopa Sininen oli tuttu joukkue kuukauden takaisesta Hyvinkään turnauksesta. Silloin Lopa vei voiton niukasti 1-0. Nyt pojat valmistautuivat revanssiotteluun hyvin ja Pronssimitalit saatiin Tampereelle tuloksella 4-1.

Mitalisijat turnauksessa Haastesarjassa:

• 1.PK35 Raita
  • 2.FC kirkkonummi Black
  • 3.TPV

Turnauksessa Tsemppari palkinnon sai Tuukka Linnalaakso, joka pelasi hyvän turnauksen ja osallistui aktiivisesti peliin niin hyökkäyspäässä kuin omassa päädyssä Lisäksi palkittiin Oliver Vilmunen, joka vastasi joukkueen kahdeksasta maalista sekä Elias Luoto, joka pelasi hienon turnauksen ja teki töitä paljon laiturina.