TPV:n harjoitusottelut alkuvuonna 2023
Julkaistu: 09.01.2023 14.10

TPV:n harjoitusottelut alkuvuonna 2023

TPV:n sarjakautta edeltävät harjoitusottelut on sovittu, ja harjoitusotteluiden aikataulu on listattu artikkelin kuvassa. Tällä hetkellä on sovittu kahdeksasta harjoitusottelusta. Lisäksi ohjelmassa tulevat olemaan Suomen Cupin ottelut helmikuun 17. päivästä eteenpäin.

Päävalmentaja Ash Civil juttelee pre-seasonista ja tämänhetkisestä tilanteesta seuraavasti: - Halusimme harjoitusotteluiden ohjelmasta sopivan haastavan, ja mahdollisimman vähän joukkueita, joita tulemme kohtaamaan sarjakauden aikana. Saamme mahdollisuuden pelata eritasoisia joukkueita vastaan, joten erilaiset tehtävät valmistavat meitä kauteen hyvällä tavalla. Pohja on rakennettu jo viime kaudella, ja tästä on työtä hyvä jatkaa.

Sopimuksista Ash paljastaa seuraavaa: - Uusia sopimuksia saamme julkaistua hyvin pian. Luvassa on sekä jatkosopimuksia että uusien pelaajien sopimuksia.