Tekniikkaradat Pyynikillä!
Julkaistu: 07.09.2023 16.38

Tekniikkaradat Pyynikillä!

TPV:n perinteiset tekniikkaradat ja tekniikkakilpailut järjestetään Pyynikin kentällä syys-lokakuussa.

Tekniikkaradoilla on mahdollista harjoitella teknikkakisalajeja. Seura järjestää myös tekniikkakilpailut, joissa on mahdollista suorittaa tekniikkamerkki. Kilpailut ja radat ovat avoimet 2010-2015-syntyneille tytöille ja pojille. Suorittamalla kultaisen merkin pelaaja voi päästä SM-tekniikkakilpailuihin, jotka järjestetään Hämeenlinnassa 26.11.23. Uudistuksena pusku ei enää kuulu tekniikkakisojen lajeihin.

Kaikki joukkueet voivat tulla tekniikkaradoille harjoittelemaan lajeja. Suosittelemme, että joukkueesta on mukana aikuinen valvomassa oman joukkueen pelaajien toimintaa. Aikoja ei tarvitse ottaa ylös ellei halua. Tekniikkamerkin voi suorittaa vain seuran tekniikkakisoissa. Tekniikkaradoille ei tarvitse ilmoittautua.

TPV:n tekniikkakilpailut järjestetään Su 8.10. klo 11.00-14.00 Pyynikin kentällä. Kilpailuihin voi osallistua myös muiden seurojen pelaajia. Katso tiedot TÄÄLTÄ.

Teknikkaradat järjestetään Pyynikin kentällä. Jokaisella vuorolla on vastuujoukkueet, jotka rakentavat ja purkavat radat. Tekniikkaratojen ajankohdat ja vastuujoukkueet:

Su 24.9. klo 11.00-14.00 TPV Tekniikkaradat, ratojen rakentaminen P11/P11 Pun, ratojen purku P10/P8

Su 1.10. klo 11.00-14.00 TPV Tekniikkaradat, ratojen rakentaminen P12/P12 Pun, ratojen purku P9+tyttöjoukkueet

Ohjeet ratojen kasaajille ja purkajille: Tekniikkaratojen penkit ym. välineet löytyvät Pyynikin varastosta, jonka kenttämies pyynnöstä aukaisee. Kenttämiehet ovat auttaneet myös tavaroiden siirtämisessä. Ratojen rakentaminen sujuu sitä nopeammin mitä enemmän rakentajia on. Ratojen rakentaminen on hyvä aloittaa vähintään 30 min ennen tapahtuman alkamista. Ratojen purkajien tehtävänä on siirtää tavarat takaisin varastoon. Kenttämiehiltä on hyvä pyytää apua. Ohjeet tekniikkaratojen rakentamiseen ja suorittamiseen löytyvät TÄÄLTÄ

Lisätietoa Palloliiton sivuilta

Esimerkki ratojen sijoittelusta, kannattaa tehdä 2 syöttö- ja pujottelurataa.