TPV järjestää syksyllä Palloliiton virallisia valmentajakoulutuksia
Julkaistu: 15.09.2022 12.00

TPV järjestää syksyllä Palloliiton virallisia valmentajakoulutuksia

TPV järjestää syksyllä Palloliiton virallisia valmentajakoulutuksia. TPV:n valmentajien lisäksi kursseille voivat ilmoittautua myös muiden seurojen valmentajia. Tällöin kurssimaksu laskutetaan valmentajan seuralta. Ilmoittautuminen Palloliiton Moodle-järjestelmän kautta (kirjaudu sisään ja hae "TPV"). Tarvitset ilmoittautumiseen PalloID:n. Mikäli olet esim. TPV:n Futisklubin valmentaja ja sinulla ei ole PalloID:tä ole yhteydessä TPV:n toimistoon toimisto@tpv.fi.

Kurssiaikataulu:

Jalkapallon tekniikat, 24.-25.9. osallistujille tulee olla Futisvalmentajan Startti suoritettuna. TPV:n ja yhteistyöseurojen valmentajile ilmainen, muille kurssimaksu 100.

Futisvalmentajan Startti, lähipäivät: 6.11. ja 27.11. TPV:n ja yhteistyöseurojen valmentajile ilmainen, muille kurssimaksu 100 euroa+tutoroinnit.

Ikävaihekurssi, lähipäivät: 30.10., 20.11. ja 11.12., osallistujille tulee olla Futisvalmentajan Startti suoritettuna. TPV:n ja yhteistyöseurojen valmentajile ilmainen, muille 150 euroa+tutoroinniti.

Pääkouluttaja VOK Jussi Heimo, jussi.heimo@gmail.com, 0400 865 185