TPV:n 2008-syntyneiden poikien joukkue hakee uusia pelaajia
Julkaistu: 18.09.2021 13.31

TPV:n 2008-syntyneiden poikien joukkue hakee uusia pelaajia

TPV:n 2008-syntyneiden poikien joukkue siirtyy kaudelle 2022 ison kentän 11v11-peleihin ja joukkueessa on kysyntää uusille pelaajille. Tarjolla on hyvä ja kehittävä ympäristö harrastaa jalkapalloa aktiivisesti. Joukkue pelaa kaudella 2021 Lännen alueen Ykköstä. Tavoitteena on kehittää pelaajia monipuolisesti joukkueena ottaen huomioon myös jokaisen pelaajan yksilöllinen kehittyminen. Joukkueen vastuuvalmentajana toimii UEFA-C-kurssia parhaillaan viimeistelevä Jami Nissinen. Maalivahdeille on tarjolla säännöllisesti harjoittelua seuran maalivahtivalmentajan johdolla.

TPV tarjoaa hyvät olosuhteet harjoitella jalkapalloa läpi vuoden. Talvella käytössä on Jalitsu-halli, Pirkkahalli sekä Kaupin lämmitettävät kentät. Kesällä Tampereen tekonurmet ja nurmet. Seurassa on pelaajapolku aina miesten peleihin asti. 12-15-vuotiaiden Nuoruusvaiheessa päätavoite on kasvattaa lajirakkautta kohti intohimoa jalkapalloa ja harjoittelua kohtaan. Tässä vaiheessa pelaajien välillä on isoja fyysisiä eroja, joten yksilön kehitystaso on otettava harjoittelussa huomioon. Taktisesti siirrytään kohti joukkueen linjan pelaamista sekä linjojen yhteistyötä. Pelaajille opetetaan joukkueena toimimista ja tehdään pohjatyötä, joka mahdollistaa kasvamisen urheilijaksi. 12-15-vuotiaat harjoittelevat 3-4 kertaa viikossa.

Uusi pelaaja voi tulla kokeilemaan joukkueen treeneissä 2 viikon ajan ilmaiseksi jo kuluvan kauden aikana tai uuden kauden alkaessa. Mikäli olet kiinnostunut voit ottaa yhteyttä tällä lomakkeella tai ottaa suoraan yhteyttä vastuuvalmentaja Jami Nissiseen 0400 605 901, jami.nissinen24@gmail.com.

Tervetuloa mukaan!